استـــرا  بعد از تعطیلات می‌آید!

ماجرای استقلال و استراماچونی همچنان ادامه دارد

استـــرا بعد از تعطیلات می‌آید!

 با لغو بازی استقلال و سپاهان، مسؤولان باشگاه تهرانی هم حالا احتمالا نفس راحتی می‌كشند چون به قول منتقدان بهانه خوبی برای لغو سفر دوباره استراماچونی به تهران خواهند داشت. روز پنجشنبه و جمعه گذشته مسؤولان باشگاه استقلال متفق القول از این گفتند كه آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی‌شان تا روز دوشنبه به تهران می‌رسد. آنها می‌گفتند پیش از بازی سپاهان و استقلال، این مربی وارد كشور خواهد شد ولی حالا كه این دیدار لغو شده، قرار است استراماچونی بیاید؟
روز گذشته ستار همدانی سرپرست استقلال در این باره به جام‌جم گفت: «بله، احتمالا استراماچونی بعد از تعطیلات ژانویه به كشور بازمی‌گردد.» بنابراین استقلال همچنان دوری مربی ایتالیایی را تحمل خواهد كرد. طرفداران علاقه‌مند بودند حداقل این مربی بعد از دریافت پولش وارد كشور شود ولی انگار همچنان موضوع پیچیده است. با آن‌كه مسؤولان استقلال می‌گویند پول به حساب استراماچونی نشسته و دیگر مانعی در این راه وجود ندارد ولی دیروز باز هم از باشگاه استقلال خبر رسید هنوز مشكل حل نشده و این مساله زمان‌بر است.
دیروز وقتی در این باره از ستار همدانی هم پرسیدیم گفت: «از این نظر مشكلی وجود ندارد و پول آقای استراماچونی واریز شده است. ولی همانطور كه می‌دانید فعلا تمرینات استقلال تعطیل است.»
بنابراین زمان بازگشت استراماچونی دوباره تمدید شد و این مربی فعلا به ایران بازنمی‌گردد. درباره زمان شروع تمرینات استقلال هم هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد. اكثر تیم‌ها ده تا 15 روز تعطیل خواهند شد ولی استقلال دچار بلاتكلیفی است و تا زمانی كه باشگاه و استراماچونی به آشتی كامل نرسند، وضع همین خواهد بود. این باشگاه فعلا مدیرعامل ندارد و خلیل‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌كند. البته روز گذشته حكم‌های جدیدی خورد و هاشم ساعدی به عنوان سخنگوی باشگاه معرفی شد. او در گذشته پست‌های مختلفی از جمله معاونت در استقلال داشت. همچنین بهرام امیری هم كه قبلا معاون نقل و انتقالات باشگاه استقلال بود، به عنوان مشاور مدیرعامل انتخاب شد.
استقلالی‌ها امیدوارند با انتصاب‌های جدید هرچه زودتر وضعیت باشگاه را سر و سامان دهند. همچنین قرار شده تنها از یك كانال با آندره‌آ استراماچونی ارتباط برقرار شود. در گذشته امیر سلطانی مشاور باشگاه استقلال ارتباط نزدیكی با این مربی داشت ولی بعد از آن‌كه بازیكنان افشا كردند سلطانی گفته علیه استراماچونی بیانیه دهند، رابطه آنها هم شكرآب شد.
قرار است ظرف روزهای آینده برنامه‌های پیش روی استقلال اعلام شود. همچنین قرار شده استراماچونی لیست مازاد و خرید خود را در اختیار باشگاه قرار دهد تا هرچه زودتر در این زمینه اقدام كنند. كامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال هم در این باره می‌گوید: «هدف ما این است كه بتوانیم همه چیز را سر و سامان دهیم. خود من عضو هیات‌مدیره هستم ولی گهگاه مثل معاون اجرایی در باشگاه عمل می‌كنم. این به خاطر نیازی است كه استقلال دارد. امیدواریم تا بتوانیم شرایط را دوباره به حالت عادی برگردانیم.»