مرگ تلخ نوعروس در آتش

مرگ تلخ نوعروس در آتش


نوعروس جوان 20 روز مانده به جشن ازدواجش در جریان آتش‌سوزی مرگبار در خانه پدری‌اش در غرب تهران فوت كرد. با توجه به عمدی بودن این آتش‌سوزی، تازه‌داماد به عنوان تنها مظنون در مرگ او بازداشت شد.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 11و 21 دقیقه جمعه یازدهم بهمن امسال، آتش نشانان ایستگاه 27 آتش‌نشانی تهران از طریق تماس تلفنی باخبر شدند آپارتمان 80متری در طبقه اول ساختمان سه طبقه‌ای در بلوار آیت‌ا... كاشانی، خیابان والفجر در غرب تهران آتش گرفته كه برای امدادرسانی آنجا حاضر شدند. در آپارتمان قفل بود و با هماهنگی قضایی قفل را شكستند و وارد خانه شدند. آنها مشاهده كردند آتش‌سوزی از اتاق خواب شروع شده و در حال سرایت به دیگر بخش‌های خانه است. بعد از خاموش كردن شعله‌های آتش، جسد سوخته زن جوان را روی تخت اتاق خواب پیدا كردند. در جریان تحقیقات اولیه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند كه نشان می‌داد این آتش‌سوزی عمدی رخ داده است. موضوع مرگ مشكوك این زن جوان به مصطفی واحدی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با دستور وی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای رازگشایی از معمای مرگ زن جوان در محل آتش‌سوزی مرگبار حاضر شدند. جسد زن جوان به پزشكی قانونی فرستاده شد تا معلوم شود او بر اثر آتش‌سوزی یا قبل از آتش‌سوزی فوت شده است. با توجه به مشكوك بودن مرگ این زن جوان، ماموران ابتدا به تحقیق از همسایه پرداختند كه معلوم شد زن جوان قرار بوده تا 20 روز دیگر جشن ازدواجش برگزار شود. تنها فرزند خانواده بوده و والدین او چند روزی بوده به شهرستان رفته بودند تا مهمانان عروسی را دعوت كنند.
در مرحله بعدی چون تازه‌داماد در صحنه حادثه حضور داشت به تحقیق جداگانه از وی پرداختند كه او در اظهاراتش گفت: من دكترای رشته‌ آی‌تی دارم و كارمند یك شركتم. همسرم نیز كارمند یك شركت بود و فوق‌لیسانس آی تی داشت. ما از سال 85 كه با هم در یك دانشگاه درس می‌خواندیم آشنا و به هم علاقه‌مند شدیم. سرانجام چهارسال پیش به خواستگاری‌اش رفتم و با هم عقد كردیم. امروز پیش از ظهر از خانه پدرزنم بیرون آمدم و كنار انباری و پاركینگ ساختمان آنها در حال جمع‌آوری بخشی از وسایل بودم. 30 دقیقه آنجا بودم و همسرم در خانه خواب بود. با سر و صدای همسایه‌ها متوجه آتش‌سوزی و مرگ همسرم شدم.
 ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بعد از تحقیقات اولیه از تازه‌داماد متوجه اظهارات ضد و نقیض وی شدند و او را به عنوان مظنون بازداشت كردند.