انعكاس حضور چهل و یكم با تمهیدات ویژه

انعكاس حضور چهل و یكم با تمهیدات ویژه

امسال هم معاونت سیما در روز 22 بهمن با اعزام 11 دستگاه واحد سیار، هشت دستگاه SNG و با بهره مندی بیش از 60 دوربین ثابت، كابلی و پرنده، از میدان فردوسی تا میدان آزادی از ابتدای مراسم با مردم همیشه در صحنه از قاب شبكه‌های سیما همراهی خواهد كرد. بر این اساس از ابتدای صبح روز 22 بهمن دوربین‌های مستقر رسانه ملی در 17 نقطه از مسیر راهپیمایی، صحنه‌های پرشور تظاهرات مردمی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را به تصویر می‌كشند. همچنین امسال سه موقعیت برای پوشش راهپیمایی به مناطق همیشگی اضافه شده است و دوربین‌ها از ابتدای مسیر با مردم همراه می‌شوند . پشتیبانی هوایی با چاشنی پخش زنده در حوزه تصویر هم پرواز با 2 فروند بالگرد با قابلیت ارتباط زنده از فراز شهر تهران، خیل عظیم و میلیونی مردم را در تظاهرات 22 بهمن از آسمان‌ها روایت می‌كنند. در كنار این‌ها امكان پخش تصویر زنده از داخل بالگردها هم اتفاق دیگری است كه برای امسال در نظر گرفته شده است و چهار كوادكوپتر (پهپادهای تصویربردار) از زوایای مختلفی حضور مردم را منعكس می‌كنند.انعكاس حماسه حضور پرشكوه مردم در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شبكه‌های ملی و برون مرزی را بیش از 300 تن از عوامل تولید فنی و پشتیبانی سیما بر عهده دارند. شبكه‌های معاونت سیما همچنین ویژه برنامه‌هایی را در جایگاه‌های اختصاص یافته در طول مسیر راهپیمایی باشكوه روز 22 بهمن تهیه و تدارك دیده است كه می‌توان به حضور و گفت‌وگو با اقشار مردم مختلف، مدیران، اساتید، قاریان بین المللی، پیشكسوتان و كارشناسان قرآنی و معارفی و ... اشاره كرد.

 جشن بزرگ انقلاب با فیلم‌های سینمایی
در جشن بزرگ انقلاب، شبكه‌های مختلف سیما فیلم‌هایی با حال و هوای انقلابی آماده كرده و پخش می‌كنند؛ فیلم‌هایی كه دیدن آنها حتی برای چندمین بار خالی از لطف نیست.
به گزارش جام‌جم، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «عملیات سری»، «آنچه گذشت»، «چراغ‌های ناتمام» و «ایستاده در غبار»، فردا مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) از شبكه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
 «عملیات سری» در شبكه یك
فیلم تلویزیونی «عملیات سری» به كارگردانی محمدرضا ورزی، فردا ساعت 16 از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: در ماه‌های پایانی عمر رژیم طاغوتی شاه در ایران، مردم به خیابان‌ها می‌ریزند تا مخالفت خود را با حكومت شاهنشاهی ابراز كنند.
حسین نورعلی، امیریل ارجمند، سعید نیكپور و مهراوه شریفی‌نیا در فیلم تلویزیونی «عملیات سری» هنرنمایی كرده‌اند.
 شبكه 2 با «چراغ‌های ناتمام»
فیلم سینمایی چراغ‌های ناتمام به كارگردانی مصطفی سلطانی، امشب ساعت 24 از شبكه دوی سیما پخش خواهد شد.
این فیلم درباره نویسنده‌ای پایبند به باورهای اعتقادی است كه به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.
مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملكی و داریوش ارجمند در فیلم سینمایی چراغ‌های ناتمام ایفای نقش كرده‌اند.
 «ایستاده در غبار»
فیلم سینمایی ایستاده در غبار به كارگردانی محمد حسین مهدویان، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبكه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: احمد متوسلیان كه دوران نوجوانی‌اش را در سكوت گذرانده و اكنون بزرگ‌تر شده، فرمانده لشكری می‌شود كه باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند.
هادی حجازی‌فر، امیرحسین هاشمی، سوده ازقندی، فرهاد فداكار و عماد محمدی در فیلم سینمایی ایستاده در غبار ایفای نقش كرده‌اند.
 «فصل آخر» با شبكه شما
فیلم تلویزیونی «فصل آخر» به كارگردانی اسماعیل فلاح‌پور، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبكه شما پخش خواهد شد.
داستان فصل آخر در زمان حال می‌گذرد و فلاش‌بكی به دوران گذشته و سال ۵۶ دارد. این تله‌فیلم داستان دختری را روایت می‌كند كه یكی از كتاب‌های پدرش را كه نویسنده بوده است مطالعه می‌كند و با حقایقی تكان‌دهنده مواجه می‌شود.هوشنگ توكلی، فقیهه سلطانی، فرحناز منافی‌ظاهر و پرویز شفیع‌زاده در این فیلم بازی كرده‌اند.
 تحقق رویاهای توماس
فیلم سینمایی «توماس و دوستان دنیای بزرگ، ماجراجویی‌های بزرگ» به كارگردانی دیوید استوتن، امروز ساعت 14 از شبكه كودك پخش خواهد شد.
در این فیلم خواهید دید: توماس، برای تحقق رویاهایش سودور را ترك می‌كند. این سفر ماجراجویانه توماس را مجبور به عبور از مکان‌های خطرناك می‌كند كه ...
 نبرد خلیج فارس با امید

پویانمایی سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» به كارگردانی فرهاد عظیما، امروز ساعت 18 از شبكه امید پخش خواهد شد.
داستان اصلی این پویانمایی از جایی شروع می‌شود كه یكی از نیروگاه‌های برق هسته‌ای ایران توسط موشك آمریكایی مورد هدف قرار می‌گیرد و جنگ سنگینی بین نیروهای آمریكایی و نیروهای ایرانی در خلیج فارس رخ می‌دهد.