تدارک انقلابی   شبکه‌های سیما

تدارک انقلابی شبکه‌های سیما


شبکه های سیما به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی مردم در این روز باشکوه، مثل هر سال  ویژه برنامه‌هایی را آماده پخش کرده اند. د ر اغلب این برنامه ها پوشش زنده راهپیمایی جزو ارکان ثابتی است که هر شبکه ای از  زوایای مختلف به آن می پردازد. در ادامه نگاه اجمالی به برخی از این برنامه ها داریم:
شبکه یک:  این شبکه مستند «برای آزادی» را ساعت  6 صبح روی آنتن می برد. در ادامه «خیابان ایران» از ساعت 40 : 8 تا 14 و بعد هم از  18 تا 19   با نگاهی به حضور مردمی پخش می شود.
شبکه دو:  پوشش راهپیمایی با حضور مردم، هنرمندان مردمی، مجریان مختلف و... از اقدامات این شبکه در 22 بهمن امسال است.
شبکه سه: ویژه برنامه استودیویی 22 بهمن  از ساعت 8، میزبانی از چهره های مختلف در پایگاه مستقر در راهپیمایی،ارتباط با مراکز استان‌ها و... هم در شبکه سه روی آنتن می رود.
شبکه پنج: «مهر وطن» ساعت 8 صبح ،در پایگاه ویژه این شبکه میزبان نگاه مردم می‌شود. گروه تولیدی برنامه «رنگین کمان» وجمعی دیگر از چهره های این شبکه نیز در طول این برنامه حضور خواهند داشت.  
شبکه قرآن: دوربین های «قرار قرآنیان» نیز از ساعت 8 صبح با مردم همراه می شوند. حضور و گفتگو با قاریان، استادان و مسئولان قرآنی و... نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.
شبکه افق: ارتباط زنده با نقاط مختلف تهران و برخی از مراکز استان‌ها، به منظور پوشش حضور مردمی و ویژه برنامه تلویزیونی «عصر» هم به شبکه افق اختصاص دارد.