مرگ خفاش شیشه‌ای

حکم اعدام مرد آزارگر دیروز صبح اجرا شد

مرگ خفاش شیشه‌ای

خفاش شیشه‌ای پایتخت که به سرقت‌های خشن و آزار و اذیت قربانیانش اقدام می‌کرد، در زندان رجایی‌شهر کرج اعدام و پرونده زندگی‌اش بسته شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، راز فعالیت‌های مجرمانه خفاش شیشه‌ای پایتخت از هفتم دی سال 97 همزمان با شکایت خانواده‌هایی از مرد آزارگری، در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران به جریان افتاد. تحقیقات نشان می‌داد مرد ۳۵ ساله‌ای که لباس‌های عجیب بر تن دارد و کلاه‌گیس و سبیل می‌گذارد، وقتی باخبر می‌شد کودکان یا زنان در خانه تنها هستند به بهانه این‌که بدهکار است و طلب پدر خانواده را آورده، وارد خانه می‌شد. بعد هم با کتک‌زدن و بستن دست‌وپاهایشان با طناب، پول و طلاهای موجود در خانه‌ها را سرقت می‌کرد و قربانیان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.
ماموران رد متهمی سابقه‌دار  و شیشه ای به نام امیر که بارها  به اتهام جرایم مختلف به زندان افتاده و به خفاش شیشه‌ای پایتخت معروف شده بود را در این پرونده به دست آوردند. او تحت تعقیب پلیس  قرار گرفت و بعد از چند روز بازداشت شد. خفاش شیشه‌ای در بازجویی‌های قضایی- پلیسی  ابتدا منکر جرایمش  بود اما در ادامه تحقیقات زمانی که در مواجهه حضوری با قربانیانش قرار گرفت به جرایم سیاه خود اعتراف کرد.
همچنین معلوم شد که او به بیش از 2000 خانه و چند مطب رفته اما در برخی از این اماکن موفق شده نقشه‌اش را اجرایی کند.
۲۰ شاکی کودک و زن و مرد از متهم شکایت و او را در بازداشتگاه پلیس به‌عنوان سارق آزارگر شناسایی کردند.
از التماس قربانیان لذت می‌بردم
متهم نیز در جریان تحقیقات گفت: وقتی از زندان آزاد شدم، به كمپ رفتم اما نتوانستم اعتیاد به شیشه را ترك كنم. بعد از
بیرون آمدن از كمپ سرقت و آزار و اذیت كودكان را آغاز كردم. وقتی وارد خانه می‌شدم، در كمتر از 15 دقیقه جرایم سیاه و سرقت را مرتكب شده و از محل فرار می‌كردم. برای این‌كه قربانیان سر و صدا نكنند، دست و پا و دهان شان
را می‌بستم. در زمان آزار و اذیت قربانیان، از التماس و گریه‌های آنها لذت می‌بردم.
مجازات مرگ
با توجه به جرایمی که این متهم مرتکب شده بود پرونده‌اش از مصادیق افساد فی‌الارض شناخته شد و مدتی بعد او در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب محاکمه و به اعدام محکوم شد. در ادامه حکم مجازات این متهم در دیوان‌عالی کشور مهر تایید خورد و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. بنابراین شمارش معکوس برای  اجرای حکم اعدام این مجرم خطرناک آغاز شد و با گذشت دو سال از دستگیری وی، خفاش شیشه‌ای پایتخت در محوطه زندان رجایی‌شهر کرج  پای چوبه‌دار رفت و به دار مجازات آویخته شد.