از گردشگری تا حل مساله آب وعده‌های دولت سیزدهم به مردم زنجان

از گردشگری تا حل مساله آب وعده‌های دولت سیزدهم به مردم زنجان


سفر آقای رئیس‌جمهور از استان زنجان اقدامی شایسته‌ بود و درخور تقدیر و تشکر است. استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل است. در سفر استانی آقای رئیسی، مردم زنجان ارتباط خوب و موثری را با اعضای هیات دولت که همراه آقای رئیس جمهور بودند گرفتند. شکر خدا، تواضع در بین اعضای هیات دولت انقلابی، مایه امیدواری و دلگرمی مردم است.
 شخص رئیس‌جمهور هم هنگام مواجهه با مردم و دیدارهای مردمی با تواضع با آنها برخورد می‌کند. تجمعاتی که گاهی به صورت غیر برنامه‌ریزی شده در مسیر عبور آقای رئیس جمهور شکل گرفت زمینه خود ارتباط میان مردم و آقای رئیس جمهور و هیات همراه را فراهم آورد.
 حضور آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در شهر سلطانیه و در داخل گنبد تاریخی سلطانیه و دیدار ایشان با استادکاری با 50 سال سابقه و بوسیدن دست او از سوی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نشانه‌ای از برخورد خوب، متواضانه و مردمی دولت انقلابی بود. حضور اعضای هیات دولت در شهرستان‌ خرمدره هم بسیار خوب بود. بنابراین از بعد مردمی سفر آقای رئیس جمهور و هیات همراه به استان زنجان ارزشمند است و باعث نشاط روحیه در بین مردم این استان شد و طبعا بالابردن این روحیه زمینه افزایش اعتماد عمومی نسبت به دولت و حاکمیت است و باید این سرمایه اجتماعی را قدر دانست. در بخش مربوط به پروژه‌ها هم بنا شد در مجموع 5300 میلیارد تومان اعتبارات جزو مصوبات این سفر باشد. در بخش راه هم بنا شد 1300 میلیارد تومان برای راه‌های استان زنجان اعتبار دیده شود. همچنین در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی هم تصمیم‌های خوبی گرفته شد. یکی دیگر از مصوبات مهم سفر استانی آقای رئیس جمهور به زنجان تصمیم‌گیری درباره آب استان چه شرب و چه صنعتی و کشاورزی بود که خوب و مفید بود و امید است با اجرایی شدن این مصوبات استانی اتفاقات شایسته‌ای برای این استان صورت پذیرد.
در مجموع باید گفت امید زیادی داریم که با سفر آقای رئیس جمهور به استان زنجان و همچنین مصوباتی که در طول این سفر اتخاذ شد و دستوراتی که برای پیگیری در مورد مصوبات و حل مشکلات استان از سوی آقای رئیس جمهور صادر شد مشکلات زیادی از استان زنجان و مردم آن و همچنین به تدریج موضوعات مرتبط با مسائل کشوری حل شود. یکی از مسائلی که سال‌ها مردم ایران با آن درگیر هستند مشکلات مربوط به معیشت و رفاه مردم است. گرانی یکی از موضوعاتی است که اقشار مختلف مردم با آن دست به گریبان هستند. در این سفر هم مشکلاتی که از این حیث مردم استان زنجان را آزار داده به رئیس‌جمهور محترم انتقال داده شد. واقعیت آن که برای ما روشن است یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های شخص آقای رئیس‌جمهور و همچنین دولت سیزدهم که به صورت روزانه از سوی دولت انقلابی در حال پیگیری است کنترل تورم و گرانی است. ما هم به عنوان نمایندگان مردم در این سفر استانی این دغدغه‌ها را به آقای رئیس جمهور محترم انتقال دادیم و درخواست کردیم با عنایت بیشتری به این مسائل و معضلات رسیدگی شود. امید آن را داریم که باتوجه به روحیه آقای رئیسی و همچنین جدیتی که ایشان در سفرهای استانی از خود نشان می‌دهد و برای حل مشکلات و مسائل کشور به صورت میدانی در عرصه حضور پیدا می‌کند به تدریج آثار تلاش‌های انقلابی ایشان در سفره مردم ایران نمایان شود.