وارون «گرگ» تازه بالیوود

وارون «گرگ» تازه بالیوود

«بیدیا/ گرگ» وارون دهاوان آماده نمایش عمومی شد. این فیلم لحنی کمدی ترسناک دارد و دنبال‌کننده آن دسته از محصولات سینمای هند است که برای ترساندن تماشاگران تهیه و تولید می‌شوند. عامر کوشیک کارگردان فیلم و کریتی سانون، جانوی کاپور و فلورا سینی دیگر بازیگرانش هستند. این دو بازیگر آخر نقش‌های خود در دو فیلم «روحی» و«استری» را تکرار می‌کنند. کاپور و سینی در این فیلم‌ها در قالب روح‌هایی سرگردان ظاهر شدند که اهالی منطقه زندگی خود را به ترس و وحشت می‌اندازند. 14 آوریل 2022 به‌عنوان زمان اکران عمومی بیدیا تعیین شده‌است.
بیدیا در واقع دنباله‌ای بر دو فیلم روحی و استری است و به نوعی داستان آنها را دنبال می‌کند. در این کمدی ترسناک وارون در قالب جوانی بخت‌برگشته ظاهر می‌شود که زندگی معمولی و آرام او با اتفاقی ناخواسته تحت تاثیر قرار گرفته و دگرگون می‌شود. به‌دنبال این اتفاق، با کامل شدن ماه در آسمان او هم تغییر قیافه و هویت داده و به یک گرگینه تبدیل می‌شود. این مرد گرگ‌نما با گشت و گذار در نیمه شب‌های خلوت ده، به شکار قربانیان بخت‌‌برگشته و بی‌دفاع خود برمی‌خیزد.
وارون سال قبل نسخه دوباره‌سازی شده کمدی خانوادگی «باربر شماره یک/ کولی نامبر وان» را در پلتفرم‌های دیجیتالی داشت که با استقبال بالای تماشاگران هندی روبه‌رو شد. او در اکشن پرتحرک جدید سلمان خان «آنتیم» به‌عنوان بازیگر مهمان ظاهر شده و سکانس کوتاهی بازی کرده‌است./ بالیوود هنگاما