آمار

آمار

در شش ماهه اول سال جاری درآمدهای عمومی دولت از رشد 59.2درصدی برخوردار بود؛ حال آن‌که هزینه‌های جاری دولت تنها با رشد 30.7درصدی مواجه بوده است. کسری تراز عملیاتی با کاهش 19.6درصدی و کسری تراز عملیاتی و سرمایه‌ای (کسری بودجه دولت) با کاهش 101.7درصدی در شش ماهه اول سال همراه شده است.

تعیین ضرب‌الاجل برای ترخیص کالا
تیم اعزامی نهاد ریاست جمهوری متشکل از محمدرضا یزدی رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، محمدرضا محمدخانی رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور، علی‌اکبر حسینی مهراب دبیر ستاد تنظیم بازار و مشاور معاون رئیس‌جمهور و جمعی از مدیران کشوری و استانی آخرین وضعیت انبارهای مجتمع بندری و توزیع کالا در مقاصد مصرف کشور از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.
بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این باره گفته است: با توجه به ضرورت ترخیص و جابه‌جایی کالاهای انبار شده در بندر امام خمینی(ره)، نهاد ریاست جمهوری برای رفع موانع مربوط به خروج این کالاها از مجتمع بندری امام خمینی(ره) هیأت بازرسی تشکیل داد و اعضای این هیأت به نمایندگی از رئیس‌جمهور به‌طور ویژه جهت بررسی موضوع تسریع خروج کالا، از شرایط انبارها و وضعیت بارگیری و خروج این بندر بازدید کردند.
ضمیمه قاب کوچک