بی‌توجهی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نسبت به اقدامات معاندان

بی‌توجهی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نسبت به اقدامات معاندان

طی ماه‌های اخیر فعالیت و فضاسازی گسترده‌ای برای تحت‌الشعاع قرار دادن جام جهانی و استفاده از فرصت این مسابقات برای اقدام علیه نظام صورت گرفته است.

در تازه‌ترین اخبار، حجم عمده‌ای از بلیت‌های بازی‌های ایران در جام جهانی از مبدأ  کشورهای خارجی و به‌طور خاص فرانسه خریداری شده است. در واقع تعداد زیادی از بلیت‌های بازی‌های ایران در جام جهانی توسط عوامل وابسته به نفاق خریداری شده است.پیشتر، اخباری از حضور خبرنگاران رسانه‌های معاند فارسی‌زبان در هتل محل استقرار تیم ایران منتشر شده بود و کارلوس کی‌روش را بر آن داشت تا در زمان حضور تیم ملی در قطر، برنامه ویژه‌ای برای حفاظ‌ کشیدن اطراف تیم ملی در راستای حفظ آرامش  ملی‌پوشان در‌نظر بگیرد.
با این حال نظر به آشوب‌های اخیر و حواشی ایجاد شده در حوزه ورزش کشور و براساس رصدها، معاندان تلاش دارند تا در روزهای برگزاری جام‌ جهانی فوتبال، فضاسازی گسترده‌ میدانی و رسانه‌ای در کشور قطر انجام دهند. سر دادن شعار، همراه داشتن پرچم‌های جعلی و حاشیه‌سازی برای بازیکنان و‌... از‌جمله این موارد است.
حال سؤال اصلی اینجاست که چرا فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی اصلی فروش بلیت‌ها و همین‌طور وزارت ورزش هیچ برنامه کارا و منسجمی برای مقابله با اقدامات معاندان برنامه‌ریزی نکرده‌اند؟