کلاهبرداری پزشک قلابی زیبایی از زنان

کلاهبرداری پزشک قلابی زیبایی از زنان

رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش دکتر زیبایی دست به اعمال مجرمانه می‌زد، خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ کارآگاه علی ولیپو‌رگودرزی اظهار کرد: آبان‌ماه جاری با شکایت یک زن در شرق تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار‌گرفت. در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه ششم مشخص شد مالباخته پس از آشنایی با یک مرد جوان، اعتمادش با وعده‌های پوچ جلب شده و مقدار زیادی طلا برای سرمایه‌گذاری در اختیار وی قرار داده اما پس از مدتی متهم متواری شده است.
وی عنوان کرد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد متهم با جعل عنوان پزشک زیبایی و با ادعای داشتن مطب مجلل در غرب تهران، فضای سرمایه‌گذاری را بر مالباختگان که همگی زن بودند، آماده کرده و پس از دریافت مقدار زیادی پول و طلا از مالباختگان، متواری شده است. کارآگاهان متوجه شدند وی در ارومیه، اصفهان، کیش، مشهد و شیراز نیز با این شگرد از بانوان کلاهبرداری کرده است.
گودرزی با اشاره به دستگیری متهم افزود: مرد کلاهبردار پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و پول از 50زن با شگرد جعل عنوان پزشک‌زیبایی در شش استان‌ ایران به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال اعتراف کرد.