سکوت همیشگی مالباخته با ضربه‌چاقوی دزدان خشن

سکوت همیشگی مالباخته با ضربه‌چاقوی دزدان خشن

دو سارق مسافرنما با ضربه چاقو به شاهرگ راننده‌ای، او را تا یک قدمی مرگ بردند. با این‌که مالباخته به طور معجزه‌آسایی زنده ماند اما احتمال دارد برای همیشه قدرت حرف زدن را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دیروز مردی جوان با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد جوان به اتهام سرقت و سوء‌قصد به جانش شکایت کرد. 
 شاکی در جریان تحقیقات گفت: با خودروی پرایدم در سطح شهر تهران مسافربری می‌کنم. شب حادثه نیز دو مرد جوان را به عنوان مسافر دربستی به مقصد محله ستارخان سوار کردم. پس از طی مسافتی آنها با چاقو مرا تهدید کردند، ابتدا گوشی تلفن همراهم و بعد سوئیچ پرایدم را گرفتند. با آنها درگیر شدم تا راهی برای فرار پیدا کنم که نشد و یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به رگ گردنم زد که زخمی شدم. با همان حال مرا از خودرو بیرون انداختند و با سوار شدن به پرایدم، فرار کردند. بعد از 10روز در کما بودن به طور معجزه‌آسا به‌هوش آمدم. این سرقت خشن باعث شد آسیب جدی به حنجره‌ام وارد شود و تحت چند عمل جراحی قرار بگیرم. تارهای صوتی‌ام آن‌قدر آسیب دیده که شاید با پیوند هم خوب نشود و نتوانم تا آخر عمر به‌درستی حرف بزنم. هزینه‌های درمانم نیز بسیار بالاست. 
با شکایت این جوان، پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل و برای ادامه تحقیقات و دستگیری دو سارق فراری به پلیس آگاهی تهران ارسال شد.