رونالدو در النصر عربستان

مارکا تائید کرد

رونالدو در النصر عربستان

نشریه مارکا در خبری اختصاصی مدعی شد که کریستیانو‌رونالدو با قراردادی دو سال و نیم و با دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر عربستان پیوست!

بر اساس این گزارش رونالدو ۳۷ ساله در مورد شروط قراردادش با سعودی‌ها به توافق رسیده و به زودی این قرارداد دو سال و نیم منعقد خواهد شد و بر اساس آن ستاره پرتغالی ۲۰۰ میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، یعنی ۵۰۰ میلیون یورو تا پایان قرارداد.
رونالدو تا الان تمام دوران بازیگری‌اش را در اروپا و در اسپورتینگ لیسبون، منچستر یونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و دوباره منچستریونایتد سپری کرده است و در ۹۴۹ بازی‌اش در قاره سبز ۷۰۲ گل زده و ۲۲۳ پاس گل داده است. او چندی پیش در مصاحبه تندی علیه باشگاه منچستر یونایتد این باشگاه را به خیانت در حق خود متهم کرد. واکنش باشگاه انگلیسی به این مصاحبه، رضایت به فسخ قرارداد رونالدو بود که به موجب آن برنده ۵ توپ طلا می‌تواند آزادانه به هر باشگاهی که بخواهد ملحق شود. به همین دلیل در یک هفته گذشته شایعه‌های بسیاری مبنی بر حضورش در باشگاه‌های عربی منتشر شد. 
​​​​​​​
در صورت انتقال رونالدو به لیگ‌برتر عربستان او به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل می‌شود. نشریه مارکا پیشتر در این زمینه خبر داده بود.