چرا به ما حواله ماشین ندادید؟!

اعتراض شدید اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

چرا به ما حواله ماشین ندادید؟!

اهدای حواله خودرو نیو سانتافه به ملی‌پوشان صدای اعتراض خیلی‌ها را درآورده، از جمله اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال. پس از صعود تیم‌ملی به رقابت‌های جام‌جهانی و با پیگیری مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش، قرار شد دولت به اعضای تیم‌ حواله خودرو هدیه دهد.

در آن زمان دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی بود. بعد از پیگیری‌های مداوم ملی‌پوشان، سرانجام بعد از بازی با آمریکا حواله خودرو به ملی‌پوشان داده شد که البته با اعتراضاتی هم در فضای فوتبال و هم خارج از آن همراه شد. 

خبرهای رسیده از داخل فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد اعضای هیات رئیسه از جمله معترضانی هستند که می‌گویند این پاداش باید به آنها و البته عزیزی‌خادم، رئیس سابق فدراسیون هم تعلق می‌گرفت. دیروز دو عضو هیات رئیسه به جام‌جم گفتند در جلسه بعدی که برگزار می‌کنند، علاوه بر دریافت گزارش کامل پاداش‌ها، این موضوع را به گوش مهدی‌تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز می‌رسانند. 

یکی از اعضا در این باره توضیح داد: «تا جایی که می‌دانیم اگر قرار است پاداش صعود داده شود، باید به اعضای تیم و کسانی که زحمت کشیده‌اند تعلق بگیرد. قبل از جام‌جهانی 2014 به تمام اعضای تیم و تعدادی از مسئولان فدراسیون، حواله خودرو دادند ولی عجیب است که این دوره فقط به بازیکنان تعلق گرفته؛ آن‌هم بازیکنانی که بعضی از آنها در زمان صعود اصلا عضو تیم‌ ملی نبودند!»  از کرواسی هم خبر رسیده دراگان اسکوچیچ به دلیل این رفتار به شدت شاکی است و قصد دارد اعتراض خود را رسانه‌ای کند. اسکوچیچ هم اعتقاد دارد که به عنوان سرمربی سابق تیم‌ملی که نفر اول صعود بود، باید این پاداش به او هم تعلق می‌گرفت.