من نگفتم دربی بدون تماشاگر است

سهیل مهدی:

من نگفتم دربی بدون تماشاگر است

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به خبری که بعد از ظهر یکشنبه منتشر شد واکنش نشان داد. این خبر حکایت از آن داشت که او و همکارانش به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند شهرآورد بزرگ پایتخت بیست‌و‌نهم آذر و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سهیل مهدی اما با تکذیب این خبر به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «ما گفتیم؟ هرگز. کمیته مسابقات مقام تصمیم‌گیرنده درباره حضور تماشاگران نیست. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، ما چیزی به باشگاه استقلال اعلام نکرده‌ایم. این‌که بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر باشد هنوز مشخص نیست. ما هم در این زمینه تابع تصمیم دیگران هستیم و نمی‌توانیم چیزی به باشگاه‌ها اعلام کنیم.» 
مهدی درباره تغییر احتمالی زمان دربی هم چنین پاسخ می‌دهد: «این هم شایعه است. گفتند که باشگاه استقلال درخواست رسمی برای تغییر زمان مسابقه داشته ولی هیچ درخواستی به کمیته مسابقات و سازمان لیگ ارائه نشده است. تا این لحظه بازی همان روز سه‌شنبه بیست‌و‌نهم آذر ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.» 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برنامه‌های آتی لیگ اضافه می‌کند: «ما هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم را برگزار می‌کنیم و پس از آن لیگ به مدت یک هفته تعطیل می‌شود. در این یک هفته، بازی‌های جام حذفی را خواهیم داشت. امید داریم مسابقات لیگ‌برتر را تا خردادماه سال آینده به پایان برسانیم.» 
او همچنین درباره زمان شروع نقل و انتقالات لیگ‌برتر می‌گوید: «هفته پانزدهم 15دی به پایان می‌رسد و یک روز بعد از آن تاریخ نقل و انتقالات آغاز خواهد شد.»