کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

100 سرقت در پرونده سارق مغازه
مردی که به اتهام 100 فقره سرقت مغازه و لوازم داخل خودرو تحت تعقیب بود، بازداشت شد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرری به سایت پلیس گفت‌: افرادی با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند، مغازه‌های‌شان مورد سرقت قرار گرفته است. در جریان تحقیقات معلوم شد که مردی در این رابطه نقش داشته که او تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت از مغازه و همچنین محتویات داخل خودرو در شهرری اعتراف کرد و تحقیقات از او ادامه دارد.

کلاهبرداری با فروش آنلاین گل
مردی که با طراحی سایت فروش گل و گیاه آپارتمانی و ایجاد سامانه جعلی پرداخت از مردم کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد. سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت به ایسنا، گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان با حضور در پلیس فتا شکایت کردند که اینترنتی سفارش گل و گیاه داده‌اند اما زمانی که پول را اینترنتی پرداختند، سامانه اعلام کرده تراکنش ناموفق بوده اما بعد از دقایقی متوجه شدند 10 تا 50 میلیون تومان از حساب‌شان برداشت شده است. با این شکایت‌ها ماموران وقتی سایت فروش گل و گیاه را بررسی کردند متوجه شدند این سایت جعلی بوده است. سرانجام رد مردی در این رابطه در جنوب شهر تهران به دست آمد و او بازداشت شد. تجهیزات الکترونیکی که او در کلاهبرداری‌ها استفاده کرده بود نیز کشف شد.  با تحقیق از این متهم معلوم شد او با ایجاد یک سایت فروش فوق‌العاده گیاهان آپارتمانی و درج قیمت‌های ارزان، سوژه‌های خود را فریب داده و به بهانه دریافت مبلغ با استفاده از یک درگاه جعلی، موجودی حساب‌شان را سرقت کرده است. 

مرگ خاموش 2 نفر در دامداری 
دو نفر به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن ناشی از کارکردن دستگاه موتور برق در دامداری فوت شدند.
ابراهیم سارمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی به مهر گفت‌: با تماس اهالی روستای رئین درجاده ارکان شهرستان بجنورد با هلال‌احمر، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. معلوم شد این دو نفر برای نگهداری از گوسفندان فردی که اخیرا در این روستا فوت شده بود، به دامداری او رفته و شب را آنجا مانده بودند که به‌علت روشن بودن موتور برق و تولید گاز منوکسید کربن، دچار گازگرفتگی شده و فوت کردند.

انفجار گاز در ساختمان 
انفجار گاز در یک آپارتمان پنج طبقه در مشهد به تخریب چند ساختمان و سه خودرو منجر شد.
آتشپاد دوم مجید فرهادی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد استان خراسان رضوی به خبرگزاری صداوسیما گفت: نوزدهم آذر امسال انفجار گاز در یک آپارتمان پنج طبقه در بلوار مطهری شمالی مشهد گزارش شد. نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. در این حادثه یک آپارتمان به‌طور کامل تخریب شده بود، ساختمان‌های مجاور و سه خودروی پارک‌شده نزدیک این خانه هم خسارت دیده بودند. بررسی‌های اولیه نشان ‌داد نشت گاز علت وقوع این انفجار بوده است. 

بازداشت قاتل مسلح 
مردی که فردی را در پی اختلاف خانوادگی کشته و متواری شده بود در کمتر از 24 ساعت بازداشت شد.
سرهنگ رمضان ا...وردیان، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز استان آذربایجان‌شرقی به سایت پلیس گفت‌: وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر تبریز به پلیس گزارش شد. در این حادثه مردی 43ساله به قتل رسیده بود. ماموران کلانتری 12 به محل اعزام شدند. در جریان تحقیقات معلوم شد این مرد با شلیک گلوله سلاح کلت به قتل رسیده است. در ادامه تحقیقات رد قاتل فراری در این رابطه به دست آمد و او در کمتر از 24 ساعت بازداشت شد. او انگیزه‌اش از این قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد. 

کشف 2 تن مواد مخدر در عملیات پلیسی
 ماموران اداره مبارزه با موادمخدر کرمان در درگیری با قاچاقچیان موفق به کشف نزدیک دو تن مواد مخدر از آنها شدند.
سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان به سایت پلیس گفت‌: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان شامگاه جمعه هجدهم آذر امسال در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله بسیار سنگین مواد مخدر به یکی از نقاط شهر کرمان مطلع و همان نیمه‌های شب عملیات را آغاز کردند. با توقیف یک دستگاه خودروی پژو، حجم زیادی مواد مخدر کشف و در ادامه از یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان نیز بقیه این محموله بسیار سنگین مواد افیونی را با همکاری اطلاعاتی پلیس استان‌های اصفهان و غرب تهران کشف کردند.