قتل مردجوان با میله‌آهنی

قتل مردجوان با میله‌آهنی

راز قتل مردی که جسد پتوپیچ او روی صندلی عقب خودرویش پیدا شده بود، فاش شد.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حمید افرامن، رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی پلیس فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل آذرماه امسال، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر توقف یک دستگاه سواری پراید مشکوک در جاده بند بهمن شهرستان کوار، ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند جسد مردی 44ساله‌ در میان پتو و روی صندلی عقب خودرویش قرار دارد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند پس از 15روز، قاتل 28ساله را شناسایی و وی را در شهرستان شیراز دستگیر کنند. متهم در بازجویی اولیه به قتل مرد 44ساله با شیء سخت و با مشارکت همسر متوفی اقرار کرد. او گفت روز حادثه به علت مشکلات خصوصی با مقتول در منزل خودش درگیر و با میله آهنی او را به قتل رساندم، سپس جسدش را در میان پتو پیچیده، روی صندلی عقب خودروی مقتول گذاشته و در جاده بند بهمن رها کردم.
سرهنگ افرامن با اشاره به این‌که متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را رفع کنند تا شاهد این‌گونه حوادث دلخراش نباشیم.