هنرمندان، دیده می‌شوند

نسرین نصرتی، بازیگر نقش «فهیمه» سریال پایتخت از جشنواره جام‌جم می‌گوید

هنرمندان، دیده می‌شوند

نسرین نصرتی گفت: برگزاری جشنواره جام‌جم و قدردانی از زحمات چند ساله برنامه‌سازان و هنرمندان باعث خوشحالی من است.
به گزارش جام‌جم، نسرین نصرتی بازیگر تلویزیون در خصوص اهمیت جشنواره تلویزیونی جام‌جم گفت: جشنواره جام‌جم گام بلندی در راستای به تصویر كشیدن هنر هنرمندان خوب كشورم است؛ چرا كه هر یك برای رسیدن به جایگاه امروزشان به‌شدت تلاش كرده‌اند. خوشحالم تلاش همكارانم در عرصه‌های مختلف در جشنواره‌ای چون جام‌جم دیده می‌شود و نامشان در برگزیده‌های جشنواره می‌درخشد. چنین جشنواره‌هایی باعث زنده نگه داشتن تلویزیون می‌شود و به ایجاد انگیزه میان برگزیدگان منجر خواهد شد.
وی ادامه داد: هر فرد به دیده شدن موفقیت‌هایش زنده است و تا زمانی كه از او تقدیر نشود مدام به این فكر می‌كند آیا من توانسته‌ام در این سال‌ها نظر مردم را به خود جلب كنم و موفق واقع شوم؟ تا وقتی به جواب این سوال نرسد نمی‌تواند پیش وجدان خودش سربلند باشد.
وی در ادامه درخصوص نحوه افزایش كیفیت آثار عنوان كرد: فیلمنامه ركن اصلی یك مجموعه تلویزیونی است و درجه كیفی یك اثر را مشخص می‌كند. همیشه فیلمنامه‌های پر قدرت تضمین خوبی برای موفقیت یك اثر بوده و كارگردان و بازیگر در جایگاه‌های بعدی قرار دارد كه اگر این چرخه به‌درستی بچرخد، سریال‌های پرمخاطبی را می‌توانیم از قاب تلویزیون ببینیم. نصرتی همچنین با اشاره به آثار طنز تلویزیونی عنوان كرد: بازی در مجموعه‌های طنز به شدت كار دشواری است اما ما تمام تلاشمان را می‌كنیم تا لبخند را بر لب مخاطبان بنشانیم.
این بازیگر در خصوص برنامه‌های تلویزیونی خاطرنشان كرد: من تلویزیون را به شدت دوست دارم و هیچ شبكه‌ای را به شبكه‌های خودمان ترجیح نمی‌دهم. تمام برنامه و سریال‌ها را نگاه می‌كنم و امیدوارم تلویزیون با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه دهد.