گروه سایپا در سال1402، 8محصول جدید وارد بازار خواهد کرد

در نشست مدیران عامل گروه سایپا و بانک پارسیان مطرح شد:

گروه سایپا در سال1402، 8محصول جدید وارد بازار خواهد کرد

با هدف افزایش تعاملات همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و بانک پارسیان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در سایپا، در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا به بیان موضوعات همکاری و نحوه افزایش آن پرداختند.

به گزارش سایپانیوز، در این نشست مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بانک پارسیان یکی از بانک های خصوصی کشور است که در حوزه مشتری مداری و ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان الگوی نوینی را در ساختار بانکی ایجاد کرده است.
محمدعلی تیموری با اشاره به روند فعلی تولید در سایپا گفت: در حال حاضر تولید این گروه خودروساز به 2 هزار دستگاه در روز رسیده و حال اینکه در گذشته تیراژ تولید در حدود هزار و 100دستگاه بود. او با بیان اینکه در صورتی که محصولات در بورس کالا عرضه شود برای شرکت های تولید کننده سود بهتری حاصل می شود گفت: در سال گذشته از فروش محصولات گروه سایپا 35 هزار میلیارد تومان حاصل شد و امسال تا کنون نزدیک به 70هزار میلیارد محقق شده که این افزایش ناشی از تغییر نرخ و مبلغ خودرو نبوده چراکه افزایش قیمت محصول از سال گذشته تاکنون انجام نشده است. مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: این افزایش حاصل شده به دلیل افزایش تیراژ و تنوع محصولاتی است که در سایپا تولید و عرضه شده و امیدواریم با همین روند تا پایان سال میزان فروش سایپا به 100هزار میلیارد تومان برسد و برنامه سال آینده این گروه خودروساز بیش از 150هزار میلیارد تومان تعریف شده است. او گفت: تحقق این برنامه ها بدون حضور و حمایت سیستم بانکی امکان پذیر نیست و سرمایه درگردش و همچنین توسعه سبد محصولات که سایپا نیاز دارد از طریق سیستم بانکی و بانک پارسیان تامین خواهد شد.