یک میلیون و 260 هزار قبض رایگان گاز

یک میلیون و 260 هزار قبض رایگان گاز

مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: براساس تبصره 15قانون بودجه، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان  بهزیستی رایگان است  و حدود ۹۳۵هزار مشترک کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می‌کنند، همچنین مددجویان سازمان بهزیستی نیز ۳۲۴هزار مشترک هستند که در‌مجموع حدود یک میلیون و ۲۶۰هزار مشترک تحت پوشش این بند قانونی، گازشان رایگان است.

وی تأکید کرد: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم مشترکان جامانده را به فهرست‌شان اضافه کنند و اگر افرادی تحت پوشش این دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی‌کنند، معرفی شده تا به فهرست اضافه شده و تحت پوشش قرار بگیرند.معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این‌که با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.چگنی تأکید کرد: در ۲۴ساعت گذشته، استان تهران بالاترین مصرف گاز را داشته است. 

آمار
خیرا... خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: 3300کیلومتر در بخش ریلی در دست اجراست که ۵۶۱ کیلومتر از آن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.