کنایه سرپرست تیم‌ملی به سردار آزمون!

کنایه سرپرست تیم‌ملی به سردار آزمون!

خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر ایران در بازی با آمریکا برای برد وارد زمین می‌شد، می‌توانست به دور بعد برسد ولی تلاش برای گرفتن تساوی باعث شکست کی‌روش و شاگردانش شد.

نبی، سرپرست تیم‌ملی می‌گوید: «آنالیزی که کی‌روش از تیم‌ملی آمریکا داشت، مشخصا این بود که آنها به لحاظ سنی از ما جوان‌تر هستند. در نیمه اول نباید گل می‌خوردیم چون آمریکا از خاصیت جوانی خود استفاده می‌کرد. برنامه این بود که در نیمه اول اگر شد گل هم بزنیم ولی در نیمه دوم قطعا سوار بازی می‌شدیم چون آمریکا از نظر قدرت بدنی کم می‌آورد. اولین جام جهانی بود که دیدم قدرت بدنی بچه‌های ما عالی بود.» 
او با انتقاد غیرمستقیم از بعضی بازیکنان تیم‌ملی اضافه می‌کند: «در نیمه اول بازی با آمریکا حداقل دو بازیکن ما آماده نبودند. نیازی نیست اسم بیاورم. شاید تیم مقابل آمریکا در نیمه اول ۸ یا ۹ نفره بازی می‌کرد. بعد از تعویض، تیم راه افتاد و میدان را از آمریکا در نیمه دوم گرفتیم.» 
نبی اسمی نیاورد ولی ناگفته پیداست کنایه‌اش به سردار آزمون است. این بازیکن در آستانه جام به تمرینات تیمی بازگشت و نتوانست در سه بازی ایران عملکرد خوبی داشته باشد. آزمون بعد از بازی با انگلیس گفته بود آماده نیست ولی تلاش می‌کند در دیدار با ولز کاملا آماده باشد. سردار در دیدار آمریکا هم عملکرد بدی داشت. در مسابقه آخر علی کریمی هم دوباره عملکرد بدی داشت. همچنین میلاد محمدی نتوانست توقعات را برآورده کند. ظاهرا کنایه نبی به این سه بازیکن بوده است.