سرقت طلای بیماران توسط پرستار قلابی

سرقت طلای بیماران توسط پرستار قلابی

زن سارق با پوشیدن لباس پرستاران به بخش زنان بیمارستان‌ها می‌رفت و با آبمیوه مسموم، طلای بیماران و همراهان آنها را سرقت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، از اواخر بهار امسال زنانی با حضور نزد قاضی منافی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از یک زن سارق شکایت کردند. 
پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. ماموران در تحقیق از شاکیان پی بردند آنها در بیمارستان بستری بوده یا همراه بیماران بوده‌اند و زنی با تعارف آبمیوه مسموم آنها را بیهوش و طلاهای‌شان را سرقت کرده است. سه نفر از شاکیان که دو نفرشان بیمار و یکی همراه بیمار بودند با خوردن آبمیوه دو هفته به کما رفته و تا یک‌قدمی مرگ پیش رفته بودند.
 ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته سه بیمارستان در پایتخت پرداختند و تصاویری یافتند که نشان می‌داد سارق در بعضی از سرقت‌ها لباس پرستاری به تن داشته است. سرانجام دو روز پیش ماموران مستقر در یکی از بیمارستان‌های پایتخت، توانستند زن سارق را در حالی بازداشت کنند که دو زن را با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و در حال سرقت طلاهای‌شان بود.
با انتقال متهم به اداره آگاهی، مشخص شد او همان سارق تحت تعقیب است. متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: یک روز به بیمارستان رفته بودم که دیدم زنی آبمیوه مسموم به زن دیگری داد و او را بیهوش کرد. چند روز پیگیر وضع آن زن بودم که فهمیدم طلاهایش  به سرقت رفته است. همین اتفاق جرقه‌ای به ذهنم انداخت تا به آن شیوه سرقت کنم. 
در خانه آبمیوه مسموم درست کرده و راهی سه بیمارستان شدم. گاهی لباس پرستاران را به تن کرده، وارد بخش زنان می‌شدم، بعد به بیماران و همراهان آنها آبمیوه تعارف می‌کردم و بعد از بیهوش شدن، طلاهای‌شان را با سیم‌چین سرقت می‌کردم.زن سارق روانه زندان شد و پرونده وی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران در دست بررسی است.