بدون تیتر

بدون تیتر

 علی مغانلو، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران از صادرات نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری انواع مبلمان خبر داد: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم‌های بین‌المللی با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان‌تر به بازارهای هدف ایران صادر کرده است.

نرخ فروش ارز به صورت اسکناس توسط صرافی‌ها در سایت بازار متشکل معاملات ارز ایران اعلام می‌شود. 

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی از این به بعد به بازار آزاد وارد می‌شود و نرخ‌ساز خواهد بود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو تایید کرد که اجرای محدودیت تعریف حساب وکالتی که به‌ معنای بلوکه شدن وجه خودروی مورد تقاضاست به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام از بزرگترین طرح پیش فروش ایران‌خودرو که قرار است همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود، اجرایی می‌شود.

درحالی که کیفیت سوخت خودرو یکی از متهمان آلودگی هوا به‌ویژه در کلانشهرها شناخته شده، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید که «براساس آمارهای سازمان حفاظت محیط‌زیست و سازمان ملی استاندارد، بنزین توزیع شده در کلانشهرها با استاندارد یورو ۴ و بالاتر تامین و بنزین در سایر نقاط کشور نیز با استانداردهای زیست‌محیطی توزیع می‌شود.»

براساس آمارهای ارائه شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در شهرها و روستاها به جمع ۳۰۶ هزار واحد رسیده که ۱۰۳ هزار واحد آن در شهرها و ۲۰۳ هزار واحد آن در روستاها اجرا می‌شود. میانگین پیشرفت واحدهای شهری ۲۳درصد و واحدهای روستایی ۴۵درصد عنوان شده است.

مزایده بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس، روز یکشنبه (هفتم اسفند) برگزار خواهد شد.
​​​​​​​
قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این‌که مقرر شده چند ماده مهم قانون نظام صنفی در اولویت اصلاح قرار گیرد، گفت: در این راستا، اتاق اصناف ایران با جمع‌بندی نظرات اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها درخصوص این مواد قانونی، پیشنهادات موجود را به فوریت و طی هفته‌های آتی به کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیم 
خواهد کرد.