بدون تیتر

بدون تیتر

 محمد رضوانی‌فر، رئیس کل گمرک با بیان عملکرد درآمدی گمرک در ۱۰ماهه امسال بیان کرد: جمع کل درآمدهای گمرک در مدت یاد شده ۱۷۱درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. 

 آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن معتقد است: پتانسیل تا پنج میلیارد دلاری بازار لوازم یدکی خودرو در روسیه برای ایران وجود دارد. راه‌اندازی دفتر تجاری مشترک برای توسعه تعاملات دو کشور در دستور کار قرار دارد. 

 غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با اشاره به کمرنگ‌شدن روابط تجاری ایران و ژاپن تحت‌تأثیر تحریم‌ها گفت: تلاش بر این است که با بهره‌گیری از راهکارهای مناسب امکان توسعه مناسبات دو کشور فراهم شود.

 علیرضا پیمان‌پاک، معاون وزیر صمت گفت: برگشت ارز حاصل از صادرات، یکی از دغدغه‌های صادرکنندگان غیرنفتی و غیرفلزی است. رفع این مشکل با گزینه‌هایی همچون واردات شمش طلا برای صادرکنندگان محصولات غیرخام و نیمه‌خام در دستور کار است. 
​​​​​​​
 حسین مذنب، مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی نوشت: برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و همچنین تذکر دستگاه‌های نظارتی، شرکت‌های هواپیمایی ملزم به برگرداندن نرخ بلیت به قیمت قبل و بازگشت مبالغ اضافه دریافتی شدند. 
ضمیمه کلیک