جشن عروسی با قتل  نفر ‌عزا شد

جشن عروسی با قتل نفر ‌عزا شد

درگیری در جشن عروسی در روستایی در شهرستان رشتخوار استان خراسان رضوی چهار کشته و دست‌کم 15زخمی درپی داشت.

 به گزارش خبرنگار جام‌جم، درگیری دسته‌جمعی در جشن عروسی در روستای باسفر شهرستان رشتخوار به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد پس از صرف ناهار دو گروه از اهالی روستا که با هم اختلافی قدیمی داشتند، درگیر شدند.
این درگیری در ادامه به تیراندازی منجر شد و در جریان آن چهار نفر از مهمانان جان باختند و 15 نفر دیگر زخمی شدند. با حضور امدادگران اورژانس در روستا، مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.  با حضور تیم‌های پلیسی و اطلاعاتی در روستا‌، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان به قتل آغاز و در کمتر از دو ساعت متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
آن‌طور که ایرنا گزارش کرده، مسئولان شهرستان رشتخوار از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کردند و فقط فرمانده انتظامی شهرستان با تایید موضوع‌، ارائه توضیح در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد.
به گفته شاهدان، در این مراسم شماری از اهالی روستا که از بستگان عروس و داماد هم در بین آنها بودند بر سر  اختلافی قدیمی با هم درگیر شدند که در جریان آن 4 نفر کشته و دست‌کم 15 نفر زخمی شدند.
با ورود ماموران انتظامی به روستا آرامش نسبی  در منطقه برقرار شده و شامگاه شنبه شورای تامین شهرستان برای بررسی این حادثه تشکیل جلسه داد.