کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

شهادت رئیس پلیس اطلاعات جوانرود
رئیس پلیس اطلاعات شهرستان جوانرود که طی درگیری با قاچاقچیان زخمی شده بود بعداز 45روز به شهادت رسید. 
به گزارش سایت پلیس، بیست و نهم آذر امسال، ماموران انتظامی شهرستان جوانرود کرمانشاه در پی تعقیب و گریز خودروی قاچاقچیان و درگیری با آنها منجر به مجروحیت سرهنگ شهرام حیدری، رئیس پلیس اطلاعات شهرستان جوانرود شد. با وخامت حالش به بیمارستانی در تهران منتقل شد اما پس از گذشت ۴۵روز به شهادت رسید.

محاکمه مادرزن و داماد به دلیل سقط جنین
مادرزن و داماد بابت معاونت در سقط‌جنین در حالی محاکمه خواهند شد که خانم پزشک متخلف به‌دلیل عذاب‌وجدان به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، زن‌ جوان که روزهای پایانی بهمن سال 99 بعد از سونوگرافی فهمید جنین 14 هفته‌ای‌اش مبتلا به سندرم داون است تصمیم به سقط جنین گرفت و از کرج به مطب خانم‌دکتری در تهران آمد اما موقع عمل فوت شد. با شکایت همسر این زن، خانم‌دکتر بازداشت شد و در برابر اتهام قتل شبه‌عمد قرار گرفت و مطبش پلمب شد اما مهر سال گذشته متهم که با وثیقه بیرون بود به‌دلیل عذاب‌وجدان به زندگی‌اش پایان داد. بعد از آن داماد جوان از مادرزنش شکایت کرد. مادرزنش احضار شد و در تحقیقات گفت که تصور نمی‌کرد دخترش فوت کند. چند روز پیش مادر و همسر زن فوت‌شده از سوی وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران مورد تحقیق قرار گرفتند. مرد جوان گفت: 12میلیون تومان بابت سقط جنین به دکتر پرداختم، ای‌کاش اجازه نمی‌دادم همسرم سقط جنین کند و زندگی‌مان نابود شود.  مادر دختر فوت‌شده نیز با تکرار گفته‌های قبلی‌اش گفت فکر نمی‌کرده سقط جنین باعث مرگ دخترش شود. با توجه فوت متهم اصلی پرونده ــ پزشک زن ــ برایش قرار موقوفی تعقیب صادر و پرونده داماد و مادرزن نیز با صدور جلب به دادرسی به اتهام معاونت در سقط جنین به دادگاه ارسال شد.