اسیدپاشی دایی شیشه‌ای

اسیدپاشی دایی شیشه‌ای

مرد شیشه‌ای که به عنوان مهمان وارد خانه خواهرش شده بود، او و خواهرزاده نوجوانش را هدف اسیدپاشی قرار داد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پنجشنبه سیزدهم بهمن امسال صدای فریاد «سوختم سوختم» از آپارتمانی در محله یاخچی‌آباد تهران بلند شد.
همسایه‌ها از خانه‌های‌شان بیرون آمده و دیدند مردی هراسان از خانه‌‌ای بیرون آمد و فرار کرد. آنها وارد خانه شده و مشاهده کردند زن 45 ساله‌ای همراه دختر 16 ساله‌اش از ناحیه چهره و پهلو دچار سوختگی با اسید شده‌‌اند.
ماجرا به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد و با حضور امدادگران اورژانس در محل، مادر و دختر به بیمارستان منتقل شدند.
موضوع اسیدپاشی به محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد و در تحقیقات اولیه معلوم شد مشخصات مرد فراری با دایی خانواده مطابقت دارد. او شیشه‌ای بوده و بارها خانواده‌اش و خواهرش را به مرگ تهدید کرده بود. متهم فراری سرانجام از سوی کلانتری نازی‌آباد شناسایی و ظهر روز جمعه بازداشت شد.  
متهم در تحقیقات با طرح ادعای عجیبی گفت: سال‌هاست شیشه مصرف می‌کنم. مدتی بود که به رفتارهای خواهرم سوء‌ظن پیدا کرده بودم که بعد از مصرف شیشه این سوء‌ظن بیشتر می‌شد و در صدد انتقام از او بودم. یک بطری اسید خریدم و آن شب بعد از مصرف شیشه به خانه‌شان رفتم. او و دخترش تنها بودند. بعد از درگیری با خواهرم اسید را سمتش پاشیدم که سوخت و مصدوم شد. دخترش قصد نجات او را داشت اما خودش هم آسیب دید. حتی می‌خواستم پول و طلاهایش را سرقت کنم که نشد و فرار کردم. یک شبانه‌روز در پارک و خیابان سرگردان بودم که بازداشت شدم.
پرونده در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.