فولاد در جمع 4تیم برتر غرب آسیا

فولاد در جمع 4تیم برتر غرب آسیا

تیم فولاد خوزستان برای پایان دادن به روند نه‌چندان خوب خود در چند هفته گذشته، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کرد.

شاگردان جواد نکونام که حدود 10ماه پیش حضورشان را در این مرحله قطعی کرده بودند، شب گذشته در سومین بازی این مرحله، مقابل تیم  الفیصلی قرار گرفتند و با یک گل حریف عربستانی را شکست دادند. الفیصلی در این مدت از لیگ برتر عربستان سقوط کرده و به لیگ دسته یک این کشور رفته بود. فولاد هم درحالی پا به این بازی گذاشت که در چهار بازی قبلی‌اش در لیگ برتر ایران، سه باخت و یک برد به دست آورده بود. 
با این حال شاگردان نکونام از همان دقایق ابتدایی بازی نشان دادند که می‌توانند حریف نه‌چندان قدرتمند عربستانی خود را شکست دهند. تلاش فولادی‌ها در این بازی در دقیقه64 به ثمر نشست و بعد از پاس اشتباه صالح القمیزی، مدافع الفیصلی، ساسان انصاری توانست گل پیروزی ‌ تیمش را به ثمر برساند. 
این برای اولین بار است که فولاد توانسته به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این تیم باید روز پنجشنبه بازی بعدی خود را انجام دهد که در صورت پیروزی می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب صعود کند.