نمایش «جانگ‌یی» از آینده دنیا

نمایش «جانگ‌یی» از آینده دنیا

فیلم سینمایی «جانگ‌یی» با گویندگی 19 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. این فیلم سینمایی محصول سال 2023 کره جنوبی بوده و قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این فیلم سینمایی سعید شیخ‌زاده است که به همراه شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، باران بهرامی، افشین زی‌نوری، لادن سلطان‌پناه، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه‌بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، سعید شیخ‌زاده، پویا فهیمی، حسن کاخی، علیرضا کامیابی‌پور، نسرین کوچک‌خانی، اکبر منانی و صنم نکواقبال این فیلم را دوبله کرده‌اند.
این فیلم در گونه اکشن، ماجراجویی، درام و علمی تخیلی به کارگردانی یون سانگ هو است و بازیگرانی چون ریو کیونگ سو، یون سانگ هو، کانگ سو یون و کیم هیون جو در آن ایفای نقش کرده‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تغییرات آب و هوایی در قرن 22 باعث شده این سیاره غیرقابل سکونت شود و انسان‌ها در پناهگاه زندگی کنند. جنگی در پناهگاه رخ می‌دهد. جانگ‌یی، رهبر نیروهای متحد است و سوژه آزمایش شبیه‌سازی مغز می‌شود که کلید بالقوه برای پیروزی در جنگ است...