تعداد مجروحان «عین الاسد» بیش از چیزی است که اعلام شده

تعداد مجروحان «عین الاسد» بیش از چیزی است که اعلام شده

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعتراف کرد که علاوه بر ۱۱ نظامی آمریکا که قبلاً اعلام شد در حمله موشکی ایران به «عین‌الاسد» زخمی شده‌‌اند، نظامیان دیگری هم هستند که برای طی روند درمان به خارج از عراق منتقل شده‌اند.
به گزارش فارس، به نقل از روزنامه واشنگتن‌پست نوشت، نزدیک به دو هفته پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و مقام‌های پنتاگون اعلام کردند که هیچ‌کس [در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد] آسیب ندیده، پنتاگون اکنون گفته که شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی برای انجام درمان‌های پزشکی و معاینات به خارج از عراق منتقل شده‌اند.
روزنامه کویتی القبس هم در شماره روز ۲۹ دی ماه
(۱۹ ژانویه) فاش کرد، شانزده نظامی آمریکا که در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در غرب عراق، مجروح شده‌اند، چند روز پیش برای درمان به یکی از بیمارستان‌های نظامی منطقه «عریفجان» در جنوب کویت منتقل شده‌اند. مقامات آمریکایی به این خبر واکنشی نشان ندادند اما آن را تکذیب هم نکردند.
دونالد ترامپ و مقامات وزارت دفاع آمریکا، ابتدا منکر زخمی شدن نظامیان شده بودند اما بعد از انکارها و تکذیب‌های اولیه، روز جمعه  (۲۷ دی) بالاخره اعتراف کرد بعد از حمله موشکی ایران به عین‌الاسد ۱۱ نظامی آمریکایی برای درمان به خارج از عراق منتقل شده‌اند.