مسمومیت دارویی

علت مرگ آزاده نامداری مشخص شد

مسمومیت دارویی

10روز بعد از مرگ مجری جوان در خانه‌اش در سعادت‌آباد و با توجه به نظریه پزشکی‌قانونی و شواهد موجود در خانه‌اش و دستنوشته به‌جامانده از او معلوم شد آزاده نامداری به قتل نرسیده و مرگ او براثر مسمومیت دارویی بوده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصرهفتم فروردین امسال جسد آزاده نامداری در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان سعادت‌آباد تهران کشف شد. بعد از کشف جسد او گمانه‌زنی‌‌ها برای رازگشایی از مرگش آغاز شد. وسایل خانه به هم ریخته نبود و دوربین‌های مداربسته ساختمان نشان می‌داد کسی به خانه آنها آمدورفت نداشته است. از سوی دیگر آثار درگیری روی بدن او دیده نشد و این سرنخ‌ها احتمال قتل را رد کرد. همچنین مجری جوان در زمان مرگ لباس خانه به تن داشت و جسدش در کنار مبل قرار داشت.
در ادامه کشف قرص‌های آرامبخش و دستنوشته مجری جوان در دفتر دختر چهارساله‌اش احتمال مرگ خودخواسته را مطرح کرد. آزاده در این دستنوشته هرچه متعلق به خودش بوده را به دخترش بخشیده و از او خداحافظی کرده بود. بررسی نسخه پزشکش هم نشان داد، قرص‌ها را تازه خریده و با مصرف زیاد قرص‌ها جان باخته و دو روز بعد جسدش پیدا شده بود.
این در حالی بود که کارشناسان پزشکی‌قانونی10روز بعد از مرگ آزاده نامداری اعلام کردند که او براثر مسمومیت دارویی فوت کرده است. همچنین در گزارش پزشکی‌قانونی، بارداری آزاده نامداری در زمان مرگ از سوی پزشکان رد شد. با توجه به مرگ تلخ این مجری جوان، شوهر او دیروز برای پیگیری پرونده به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد.
مرد جوان وقتی مقابل بازپرس جنایی نشست، درباره مرگ همسرش  گفت: «مرگ همسرم مرا خانه خراب کرد. همسرم  زن سرزنده و شادی بود. امید به زندگی داشت. ما عاشقانه ازدواج کرده و ثمره زندگی‌مان گندم چهارساله است. اختلاف‌نظر داشتیم اما اختلاف و درگیری نداشتیم. همدیگر را دوست داشتیم و کنار هم خوشحال زندگی می‌کردیم. قرار بود برای دیدن مادربزرگم به رامسر برویم اما در آخرین لحظه همسرم گفت که از رفتن به این سفر منصرف شده است.  بعد از دخترمان پرسید می‌خواهد سفر برود یا نه که گندم خواست با من بیاید و دریا را ببیند. از همسرم خواستم حالا که کار دارد و می‌خواهد در تهران بماند به خانواده‌اش اطلاع دهد. غم رفتن همسرم برای من و خانواده‌ام بسیار تلخ و سخت بود. از رسانه‌ها می‌خواهم از زندگی‌مان فاصله بگیرند و بگذارند من و خانواده‌ام با این داغ سخت کنار بیاییم و از حاشیه‌پردازی و قضاوت‌های ناعادلانه درباره زندگی‌مان و همسر فوت شده‌ام
دست بردارند.»