دوئل عشقی مقابل آرایشگاه

دوئل عشقی مقابل آرایشگاه


دوئل دو رقیب عشقی برای ازدواج با دختری، با قتل یکی از آنها و فرار قاتل از صحنه پایان گرفت.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم، 10 دقیقه از بامداد سیزدهمین روز فروردین امسال گذشته بود که وقوع درگیری خیابانی مقابل یک مغازه آرایشگاه مردانه در خیابان مختاری به پلیس 110 پایتخت گزارش شد. ماموران به محل رفته و مشاهده کردند پسری 25 ساله زخمی در خیابان افتاده است.
در ادامه با حضور امدادگران اورژانس در محل، جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد. مرد آرایشگر در جریان تحقیقات پلیسی گفت: یکی از مشتریانم منتظر بود تا نوبتش شود که پسر 18ساله‌ای به داخل مغازه آمد و با او درگیر شد. از آنها خواستم بیرون بروند که بیرون مغازه دوباره با هم درگیر شدند و چند پسر جوان دیگر هم به این درگیری اضافه شدند. مرد مشتری در این دعوا زخمی شد و دیگر طرف‌های دعوا فرار کردند.
 تحقیقات ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید پسر مجروح فوت کرده است. موضوع این جنایت به محمد‌جواد شفیعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با دستور وی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای دستگیری قاتل 18 ساله و دیگر شرکت‌کنندگان در آن دعوای مرگبار را آغاز کردند. سرانجام دیروز دو نفر از شرکت‌کنندگان در این دعوا بازداشت شدند.
 یکی از متهمان در جریان تحقیقات پلیسی گفت: دوستم شهاب که 18 ساله است دلداده دختری شده بود، از سوی دیگر متوجه شد پسر دیگری هم به آن دختر علاقه‌مند شده است. چند بار با آن جوان حرف زد و خواست از ازدواج با آن دختر منصرف شود اما او قبول نمی‌کرد و همین باعث درگیری و دعوایشان شد. دوستم از رقیب عشقی‌اش کینه به دل گرفته بود. سرانجام تصمیم گرفت او را تنبیه کند تا رقیب عشقی‌اش را دور کند. آن شب شهاب، رد رقیب عشقی‌اش را در آرایشگاه مردانه یافت و در حالی که قمه داشت به‌دنبال او رفت.
 وی افزود: آنجا با هم دعوایشان شد. بعد از ما خواست به محل برویم. قمه و چاقو برداشتیم و به آنجا رفتیم آن دو در مقابل آرایشگاه در حال دعوا بودند. مرد جوان چاقوی میوه‌خوری از آرایشگاه برداشته بود و با آن به بازوی شهاب زد و او را زخمی کرد. شهاب هم با قمه ضربه‌ای به رقیب عشقی‌اش زده و او را زخمی کرد و از ترس‌مان فرار کردیم. روز بعد فهمیدیم که ضربه‌ای که شهاب به او زده باعث مرگش شده است.
 تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم به قتل 18 ساله ادامه دارد.