مجازات مرگ برای آزارگر دختر 14‌ساله

مجازات مرگ برای آزارگر دختر 14‌ساله

پسر جوان که دختر 14‌ساله‌ای را مقابل چشمان خواهر دوقلویش ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود‌، پس از محاکمه به اعدام محکوم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال گذشته و با شکایت دختر نوجوانی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. دختر 14‌ساله به ماموران گفت: شب همراه خواهر دوقلویم و یکی از اقوام‌مان به نام آرمان به پارک رفتیم. آخر شب در حال بازگشت به خانه بودیم که خودروی پرشیایی سد راه‌مان شد و راننده آن با چاقو به ما حمله کرد و با تهدید، خواهرم الناز را سوار ماشین کرد و با خود برد. به دلیل این‌که الناز جثه کوچکی دارد‌، نتوانست در برابر راننده مقاومت کند.
تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مرد آدم‌ربا آغاز شد تا این‌که ساعتی بعد الناز در وضعیتی آشفته کنار خیابانی پیدا شد . راننده شیطان‌صفت پس از آزار و اذیت دختر نوجوان‌، او را از خودرو به بیرون پرت کرده بود. دختر نوجوان در تحقیقات گفت: مرد آدم‌ربا را نمی‌شناختم و به دلیل این‌که شیشه‌های خودرو دودی بود، کسی متوجه من در داخل ماشین نشد‌. راننده با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از ماشین بیرون انداخت و رفت.
با اطلاعاتی که این دختر در اختیار پلیس قرار داده بود‌، خودروی پژو پرشیا شناسایی و راننده آن دستگیر شد. بررسی سوابق این مرد مشخص شد او پیش از این هم به اتهام تعرض به زنی دستگیر و با رد ادعای تجاوز در دادگاه‌، به شلاق محکوم شده بود.
متهم ابتدا منکر آزار و اذیت بود اما در ادامه اعتراف کرد؛ با دیدن دو دختر در کنار خیابان در ساعات پایانی شب تصور کردم دختران خانواده‌داری نیستند و به دلیل مستی به طرف‌شان رفتم و شاکی را ربودم.
پزشکی قانونی هم بعد از معاینه دختر 14 ساله‌، تعرض به او را تائید کرد. با تکمیل تحقیقات پرونده در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد و در جلسه محاکمه شاکی برای مرد شیطان‌صفت درخواست
اشد مجازات کرد.
سپس آرمان به عنوان شاهد در جایگاه قرار گرفت و گفت: من همراه الناز و فرناز به پارک رفته بودیم. پدرشان به دلیل این‌که من همراه‌شان بودم اجازه داد تا دیر وقت در پارک بمانیم. پیاده در حال بازگشت به خانه بودیم که در خیابان‌، متهم سد راه‌مان شد و با تهدید چاقو الناز را ربود. به دلیل این‌که چاقو همراه داشت نتوانستیم سد راهش شویم.
متهم هم در دفاع از خود گفت: شب حادثه حالت عادی نداشتم و از کار خود پشیمان هستم. نمی‌دانستم مجازات این کار اعدام است. فکر می‌کردم اگر دستگیر شوم به شلاق محکوم خواهم شد.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش‌، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و با توجه به اعترافات متهم در تحقیقات ابتدایی‌، شکایت شاکی و گزارش پزشکی قانونی حکم به اعدام مرد آزارگر دادند.