حق با شماست

حق با شماست

# ممنوعیت_ ترکیه
سعیدی از تهران:
واقعا چرا مجوز سفرها و تورهای گردشگری به کشور ترکیه لغو نمی‌شود؟ این در حالی است که سفر به عتبات عالیات تحت هر شرایطی ممنوع است. کاش یک نفر دلایل منطقی برای این نوع تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای ارائه می‌کرد.

# سفر_ نوروز
شاهانی از رشت:
تناقض میان حرف‌های مسؤولان درباره سفرهای نوروزی و از طرف دیگر، اخبار رفت و آمدهای جاده‌ای مردم و مسافران، واقعا ناراحت‌کننده بود. در حالی شهرها یکی یکی تغییر رنگ می‌دهند که پیش از تعطیلات هم مشخص بود اگر ممنوعیتی صورت نگیرد این اتفاق خواهد افتاد. این بی‌تدبیری واقعا جای تعجب دارد.

# کنسرت_ کیش
شهروندی از تهران:
آنقدر تبلیغات برگزاری کنسرت خواننده‌ها در جزیره کیش گسترده است که انگار هیچ کرونایی وجود ندارد و شرایط کاملا عادی است. سؤال من این است که مسؤولان واقعا نظارتی بر این برنامه‌ها ندارند؟ در چنین شرایطی، کنسرت ضروری محسوب می‌شود؟ پس لطفا آنقدر از مردم گلایه نکنید که مراقبت نمی‌کنید.

# درمان_ نوروزی
نظری از تهران:
رسیدگی به درمان بیماران در تعطیلات نوروز، تقریبا به حالت نیمه‌تعطیل درمی‌آید. آنقدر که برخی از درمانگاه‌ها، پروسه آزمایش گرفتن از بیمارانی را که حال نسبتا مساعدی دارند، به بعد از تعطیلات موکول می‌کنند. بهتر نیست با افزایش تعداد کادر درمان، بخش درمانی جامعه در روزهای تعطیل هم به‌شدت و قوت خودش پابرجا باشد تا بتواند با حداکثر نیرو به بیماران رسیدگی کند؟

# بلوار_ اردیبهشت
علیزاده از تهران:
خروجی اتوبان همت به سمت بلوار اردیبهشت، فرورفتگی عمیق و بدقلقی دارد که با هر سرعتی از روی آن بگذریم، خودرو دچار تکان‌های شدیدی می‌شود. به نظر می‌رسد یک سرعتگیر معقول بهتر از چنین چیزی باشد. آن‌وقت هم سرعت کم می‌شود و هم سرنشینان خودرو اذیت نمی‌شوند.

# واکسن_ خصوصی
سلیمی از مشهد:
خبرهایی از واگذاری تامین واکسن به بخش خصوصی می‌رسد که روند کار برای مردم مبهم است؛ کاش مسوولان به خوبی این موضوع را روشن کنند. در‌صورت چنین اتفاقی، قیمت واکسن برای مردم چقدر خواهد بود و دچار افزایش قیمت می‌شود؟ امیدواریم رسانه‌ها به خوبی این موضوع را برای عموم مردم روشن کنند.