تسلیت

تسلیت

در پی درگذشت محسن قاضی‌مرادی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر دکترعلی‌عسکری، رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت این بازیگر را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن این پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت هنرمند پیشکسوت، آقای محسن قاضی‌مرادی را تسلیت می‌گویم. مردم هنردوست ایران، هنرنمایی این بازیگر دوست‌داشتنی را در بیش از ۴۰ سریال و تله‌فیلم هرگز فراموش نخواهند کرد.
فقدان قاضی‌مرادی عزیز را به‌ویژه به همسر آن مرحوم، سرکار خانم وقاری که عاشقانه در سال‌های بیماری همراه او بود، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
همچنین حمید شاه‌آبادی، معاون سیما نیز  پیامی را برای زنده‌یاد قاضی‌مرادی منتشر کرد:
انالله و انا الیه راجعون
هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، محسن قاضی‌مرادی در ماه رحمت الهی به دیدار معبود شتافت و در جوار رحمت الهی آرمید. او بازیگری توانمند و علاقه‌مند به مردم و حرفه‌اش بود تا آنجا که حتی در سال‌های پایانی زندگی‌اش و با وجود کسالت هم در خدمت جامعه و هنر بود.
مرحوم قاضی‌مرادی ازجمله بازیگرانی بود که همکاری گسترده‌ای با سیما داشت و طی چهار دهه گذشته در چندین سریال، تله‌تئاتر و فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد و خاطره‌ساز شد.
اینجانب درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان و به‌ویژه همسر گرامی‌شان که از بازیگران سینما و تلویزیون هستند، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند رحمت و غفران الهی مسألت دارم.
مرکز سیمافیلم هم در پی درگذشت زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام تسلیت سیمافیلم به‌این شرح است:
انا‌لله و انا الیه راجعون
درگذشت زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، موجب تأثر و اندوه جامعه هنری و مردم هنردوست شد. او سال‌های پایان عمرش را با بیماری سپری کرد و همسر هنرمند، دلسوز و مهربانش سرکار خانم مهوش وقاری با پرستاری و مراقبت از ایشان، تلاش بی‌بدیلی انجام داد.
ایشان از پیشکسوتان عرصه بازیگری بودند که نقش‌هایی به‌یاد‌ماندنی در عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر از خود بر جای گذاشتند.
خبر درگذشت این بازیگر بااخلاق که نقش‌های ماندگاری در سریال‌ها و فیلم‌هایی همچون شمعدونی، مهمان‌پذیر طوبی، هزاران چشم و دیگر آثار فاخر سینما و تلویزیون ایفا کرده بود، باعث تاثر عمیق شد.مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند فقید را به همسر هنرمند، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گوید.

ضمیمه قفسه کتاب