کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

پنج نفر در تصادف خودروی پیکان با کامیون فوت شدند.
یک دستگاه سواری پیکان هنگام حرکت در محور الیگودرز ـ ازنا در استان لرستان بود که با کامیون بنز تصادف کرد. سرنشینان پیکان که پنج نفر بودند به‌دلیل شدت صدمات وارده در محل فوت شدند. یک نفر هم مصدوم و در بیمارستان بستری شد. کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را بی‌توجهی راننده سواری پیکان به مسیر مقابل دانستند.
واژگونی وانت تویوتا حامل اتباع افغان در محور ریگ ملک میرجاوه باعث مصدومیت 24‌نفر شد.
9 نفر از این افراد از سوی نیروهای امدادی اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند و 15 نفر بقیه نیز که شدت مصدومیت آنها زیاد بود به بیمارستان خاتم‌الانبیا زاهدان منتقل و بستری شدند.
پسر 15ساله در پی نزاع و درگیری خیابانی فردی را به قتل رساند.
 این درگیری و چاقوکشی خیابانی در شهرستان قرچک، رخ داد. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد درگیری میان پسر 15‌ساله و جوان 22 ساله‌ای بوده است که پسر نوجوان او را با ضربه چاقو از ناحیه گردن زخمی کرده و او در بیمارستان فوت شد. قاتل فراری بود تا این‌که رد او در خانه یکی از اقوامش به دست آمد و وی بعد از چهار ساعت فرار بازداشت شد.
 مردی که به اتهام قتل یک زن و زخمی کردن دو نفر متواری بود، بازداشت شد.
 بیست و دوم فروردین امسال، تیراندازی در یکی از محله‌های شهرستان ملکشاهی استان ایلام رخ داد. زمانی که ماموران در محل حاضر شدند پی بردند مردی 24 ساله با سلاح شکاری زن 40 ساله را به قتل رسانده و با زخمی کردن دو نفر دیگر متواری شده است.
سرانجام قاتل فراری که در یکی از کوه‌های اطراف شهرستان ملکشاهی پنهان شده بود بازداشت شد. تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.
سقوط پرایدی به دره، در گردنه كاماسار (منطقه سیاه‌سنگ) یك كشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
 این خودروی پراید به دره‌ای با عمق ۱۵۰ متر، در گردنه كاماسار (منطقه سیاه‌سنگ) استان قزوین سقوط کرده بود.  نیروی امدادی در محل حاضر شدند  و با کمک مردم توانستند دو نفر از  سرنشینان خودرو را که مصدوم شده بودند نجات دهند.
 همچنین جسد نفر سوم هم کشف شد.
انفجاره کوره شمش در مجتمع فولاد شمش ایساتیس شهرستان اشکذر باعث مصدومیت 9 نفر از کارگران شد.
این حادثه شامگاه پنجشنبه بیست و ششم فروردین امسال در شهرک صنعتی فولادی یزد و در شهرستان اشکذر و بخش خضرآباد رخ داد. زمانی که نیروهای امدادی و اورژانس در محل حاضر شدند، معلوم شد  انفجار کوره در کارخانه ذوب فلزات «فولاد شمش ایستاتیس» رخ داده است که بر اثر آن ۹ کارگر مصدوم شدند. آنها بعد از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل و آنجا بستری شدند.
سه تبعه افغان که نوجوان ۱۲ ساله‌ای را از کشور افغانستان ربوده و به شهرستان اراک منتقل کرده بودند، بازداشت شدند.
مردی افغان با حضور در پلیس آگاهی شهر اراک در استان مرکزی شکایت کرد که سه هموطنش پسر 12 ساله او را اسفند سال گذشته در یکی از ایالت‌های افغانستان ربوده و به کشور ایران آورده‌اند و برای آزادی او پنج میلیارد تومان پول خواسته‌اند. اکنون رد آنها را در شهر اراک یافته است و برای نجات فرزندش کمک خواست.
تحقیقات پلیسی در این باره آغاز و متهمان که در یک کوره آجرپزی در اطراف شهرستان اراک مشغول به کار بودند شناسایی و بازداشت شدند. در بازرسی از مخفیگاه آنها پسر ربوده شده شناسایی و بعد از نجات تحویل خانواده‌اش شد.