نجات از دروازه مرگ در ماجرای آدم‌ربایی اشتباهی

مرد جوان قربانی مزاحمت‌های دوستش برای یک زن شد

نجات از دروازه مرگ در ماجرای آدم‌ربایی اشتباهی

پستچی قلابی برای انتقام از مزاحم خیابانی همسرش اشتباهی دوست مرد مزاحم را  بعداز زخمی كردن با قمه ربود و با انتقال به خانه ویلایی شكنجه داد.
به  گزارش جام‌جم، هفته گذشته مرد جوانی كه از دروازه مرگ به زندگی بازگشته بود با حضور در شعبه نهم  بازپرسی  دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی  مقرون به آزار شكایت كرد.پس از این شکایت با دستور بازپرس  سهرابی، پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد .
 شاكی به افسر تحقیق گفت: ظهر در خانه بودم  كه زنگ در به صدا در آمد و مردی با معرفی خود به عنوان پستچی مدعی شد که برایم بسته ای آورده است. وقتی در را باز کردم مردی با قمه مرا مجروح کرد و با خودروی پراید ربود. بعد از گذشت ساعاتی او مقابل یك خانه ویلایی در جنوب تهران توقف كرد.  مرا پیاده كرده و كشان‌كشان به داخل خانه برد. شكنجه‌ام داد و در حالی كه زخمی شده بودم دست وپایم را با طناب بست.بعد از ساعتی همراه زنی وارد اتاق شد که زن جوان با دیدن من گفت؛ اشتباه کردی این مرد مزاحمم نیست. مرد آدم‌ربا دستپاچه شده و با عجله  طناب دست و پایم را باز كرد، من هم به خاطر خونریزی بدنم بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم. مرد آدم ربا مرا مقابل بیمارستانی رها کرده بود.  مقابل خانه مرد آدم ربا  در جنوب تهران،یک مجسمه فلزی شیر قرار داشت .
با این سرنخ و جست‌وجو در محل های جنوبی تهران، مرد آدم ربا شناسایی و دستگیر شد. متهم به افسر تحقیق گفت: از یك ماه پیش متوجه تغییراتی در رفتارهای همسرم شده بودم. او بی‌حوصله بود و مدام وحشت داشت. سرانجام با او حرف زدم و متوجه شدم كه مدتی است مرد جوانی  به عناوین مختلف در خیابان راه را بر او سد کرده و  برایش ایجاد مزاحمت می‌كند . تصمیم به انتقام گرفتم و مرد آدم ربا را با مشخصات ظاهری که همسرم گفته بود ، ربودم اما وقتی او را به خانه آوردم، متوجه شدم اشتباه کرده و فرد دیگری را ربوده ام.  از كار اشتباهم پشیمان شدم. مرد زخمی را سوار خودرو كرده و وی را  در بیمارستان بستری كردم تا  زنده بماند.  از ترس دستگیری  فرار كردم اما پلیس مرا پیدا و بازداشت كرد.
   در این مرحله ماموران از همسر متهم نیز تحقیق كردند كه او نیز مدعی شد شوهرش این شاكی را اشتباهی ربوده  است.
در جریان تحقیقات معلوم شد كه  فرد مزاحم از دوستان شاکی بوده و هر از گاهی برای دیدن وی به خانه‌اش می‌رفته است. متهم نیز به جای تنبیه و انتقام از  او اشتباهی  مرد جوان  را به جای او ربوده و تا دروازه مرگ پیش برده است. 
 برای متهم قرار قانونی صادر و او روانه زندان شد .