راز آزار زن متاهل در فیلم سیاه

متهمان در دادگاه منكر تجاوز شدند

راز آزار زن متاهل در فیلم سیاه

دو پسر كه متهم هستند پس از ربودن زن متاهل، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه آزارش فیلم گرفته‌اند، در جلسه دادگاه منكر اتهام آزار و اذیت و آدم‌ربایی شدند. آنها تهیه فیلم سیاه از متهم را قبول كردند.
به گزارش جام‌جم، یك سال قبل ماموران در جریان انتقال مردی به بیمارستانی در تهران قرار گرفتند كه با شلیك گلوله مجروح شده بود. ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از مرد مجروح پرداختند كه او اظهار كرد: در خیابان توقف كرده بودم كه مردی داخل ماشینم نشست و به سمت من شلیك كرد. چندی قبل با دختری دوست بودم و احتمال می‌دهم این مرد از بستگان او باشد.
در ادامه تحقیقات روی زن جوان متمركز شد و ماموران به تحقیق از پدر او پرداختند. این مرد با اعتراف به شلیك گفت: شاكی از دخترم سوء‌استفاده كرده بود و من برای انتقام به او شلیك كردم.
زن جوان هم در تحقیقات گفت: من شوهر دارم، اما به خاطر اختلافاتی كه با هم داشتیم، جدا زندگی می‌كردیم. مدتی قبل به عنوان مسافر سوار ماشین مرد مجروح شدم. در طول مسیر با هم صحبت كردیم و موقع پیاده شدن، شماره تماسش را داد و بعد از آن تلفنی در ارتباط بودیم. یك روز از من خواست به صورت حضوری هم را ببینیم. به خاطر اعتمادی كه به او داشتم قبول كردم. وقتی به محل قرار رفتم، او همراه دوستش به آنجا آمده بودند. آنها به بهانه رفتن به رستوران مرا به خانه‌ای برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند. متهمان برای این‌كه شكایت نكنم از صحنه آزار و اذیتم فیلم گرفتند. زمانی كه موضوع را به پدرم گفتم، او با سلاح سراغ پسر آزارگر رفت و به او شلیك كرد.
در ادامه این زن از دو پسر آزارگر به اتهام آدم‌ربایی، تجاوز و تهیه فیلم سیاه شكایت كرد و پرونده برای محاكمه به دادگاه انقلاب رفت. قاضی دادگاه انقلاب پس از محاكمه دو پسر آزارگر، آنها را به خاطر تهیه فیلم سیاه به پنج سال حبس محكوم كرد، اما در خصوص تجاوز و آدم‌ربایی پرونده را به دادگاه كیفری استان تهران فرستاد.
پس از محاكمه متهمان در شعبه نهم دادگاه كیفری استان تهران، آنها به دوسال تبعید و شلاق محكوم شدند. با اعتراض شاكی به رای، پرونده به دیوان عالی كشور فرستاده شد و حكم در آنجا نقض گردید.
دیروز متهمان در شعبه نهم دادگاه كیفری استان تهران دوباره محاكمه شدند. پس از قرائت كیفرخواست، پسر راننده گفت: من زن جوان را به عنوان مسافر سوار كرده و با هم دوست شدیم. من از متاهل بودن او بی‌خبر بودم. یك روز همراه او و دوستم به خانه رفته و با هم رابطه داشتیم. نه آدم‌ربایی در كار بود نه تجاوز، فقط از او مخفیانه فیلم گرفتیم.
زن جوان در واكنش به دفاعیات متهم گفت: من سوار ماشین شدم، اما قرار بود به رستوران برویم، ولی مرا به خانه‌ای بردند و آزار دادند. من در برابرشان مقاومت كردم، اما به زور مرا بردند.
پس از دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.