سرقت ‌های مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه

سرقت ‌های مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه

عضای باند خانوادگی  كه به سرقت‌های مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه در شهر زاهدان  دست می‌زدند، بازداشت شدند. 
سردار احمد طاهری، جانشین  فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان به جام‌جم گفت:  از اوایل  دی امسال وقوع سرقت‌های  مسلحانه‌ای  از آرایشگاه‌های زنانه در خیابان‌های دانشجو، كوثر و مدنی شهر زاهدان  رخ داد. تحقیقات از شاكیان نشان می‌داد ابتدا دو زن به عنوان مشتری وارد آرایشگاه‌های آنها شده‌اند و بعد سه مرد مسلحانه  وارد و  پول، طلا و  اموالشان را دزدیده‌اند. 
 وی افزود: تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا این‌كه ردپای  دو مرد و دو زن در این پرونده به دست آمد و آنها  تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و سرانجام بازداشت شدند.  در بازرسی از مخفیگاه آنها یك قبضه اسلحه دولول و دو كیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف شد. 
 طاهری ادامه داد: با تحقیق از متهمان  معلوم شد كه سارقان همه اعضای یك خانواده بودند. در جریان تحقیقات مشخص شد ابتدا مادر و دختر خانواده به عنوان  مشتری وارد آرایشگاه‌های زنانه می‌شدند. بعد در فرصتی مناسب پسر و داماد خانواده  مسلحانه وارد آرایشگاه‌ها می‌شدند و با تهدید زنان آرایشگر آنها را به مرگ تهدید كرده و پول، طلا و اموال قیمتی موجود در آنجا را سرقت می‌كردند. 
 وی گفت: همچنین متهمان بعد از فروش اموال به فردی پول‌ها را به حساب بانكی مادر خانواده واریز می‌كردند كه این حساب بانكی نیز شناسایی و مسدود شد. 
 در تحقیقات بعدی  مردی كه خریدار طلاهای سرقتی از سارقان بود  نیز شناسایی و بازداشت شد.