سرقت از خانه پیرزن  برای خرید بلیت اتوبوس

سرقت از خانه پیرزن برای خرید بلیت اتوبوس

مرد شیشه‌ای كه برای تهیه بلیت سفر به شهرستان  قصد سرقت مسلحانه از خانه زن 65 ساله‌ای را داشت، ناكام ماند و  بازداشت شد . 
 به  گزارش جام‌جم، عصر روز دوشنبه  مردی باپلیس تهران تماس گرفت و  خبرداد دزد مسلحی به قصد سرقت وارد خانه زن سالخورده همسایه‌شان  شده است. ماموران كلانتری فلسطین زمانی كه برای بررسی ماجرا در این خانه حاضر شدند، معلوم شد دزد مسلح با تهدید همسایه ‌ها كه برای كمك به زن سالخورده آمده بودند، متواری شده است.
زن 65 ساله به افسر تحقیق گفت:  در حال خواندن نماز بودم كه زنگ در خانه‌ام به صدا درآمد. بعداز پایان نماز هم زنگ در را زدند.  پرسیدم چه كسی است كه فردی از پشت در  مدام می‌گفت همسایه‌ام باز كنید. در را باز كردم تا بفهمم كدام همسایه است كه  ناگهان سلاح كلتی روبه‌رویم گرفت .
 وی افزود: بعد هولم داد و در آپارتمان بازشد. مرد مسلح وارد شد و  می‌خواست  با بستن در آپارتمان كسی متوجه ماجرا نشود كه  به سختی او را هول دادم.  او به  من حمله کرد.  داد و فریادهایم باعث شد همسایه‌ها متوجه ماجرا شوند و به كمكم بیایند.  مرد مسلح دستپاچه شده بود و با همان سلاح همسایه‌ها را تهدید كرد و  متواری شد. او نتوانست اموالی از  خانه‌ام سرقت كند و به من آسیبی بزند.
  ماموران با اطلاع از این ماجرا، محله و خیابان‌های اطراف خانه  شاكی را جست‌وجو كردند تا شاید ردی از متهم پیدا كنند. سرانجام  ماموران مشاهده كردند سارق ترك  موتورسواری نشسته و برسر پول كرایه درگیر است. ماموران محل را محاصره كردند و با دستگیری متهم او خلع سلاح شد .
 در بازرسی از متهم یك قبضه كلت، چاقوی سلاخی و یك عدد كلاه پشمی برای پوشاندن چهره‌اش از وی كشف شد . در این مرحله شاكی زن كه در كلانتری حاضر شده  بود با دیدن متهم او را شناسایی  كرد.
سرهنگ علیزاده، رئیس كلانتری فلسطین گفت:با تحقیقات اولیه از متهم  مشخص شد او به شیشه‌ اعتیاد دارد و مدعی شد كه  پول بازگشت  به شهرستان را نداشته  است،  بنابراین  برای تهیه پول بلیت اتوبوس  می‌خواسته سرقت كند كه وارد خانه زن 65 ساله شده كه در اجرای نقشه اش ناكام مانده و بازداشت شده است. 
 تحقیقات برای رازگشایی  دیگر جرایم متهم در كلانتری  ادامه دارد .