بخش امنیت سایبری ارتش آمریکا در دفع حمله چندجانبه به شدت ناتوان است

بخش امنیت سایبری ارتش آمریکا در دفع حمله چندجانبه به شدت ناتوان است

پنتاگون در ارزیابی جدید خود نسبت به ناتوانی سایبری ارتش آمریکا برای مقابله با حمله‌‌های چند جانبه دشمنان هشدار داده است.
 به گزارش فارس، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) نسبت به ناتوانی بخش امنیت سایبری ارتش آمریکا برای مقابله با حمله‌ چند جانبه دشمنان هشدار داده است.
 به نوشته وبگاه شبکه خبری بلومبرگ، رد تیمز از مقام‌های بخش امنیت سایبری پنتاگون در این زمینه گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، میزان پیشرفت‌های ما  از قابلیت‌های فزاینده دشمنان بالقوه که به دنبال یافتن آسیب‌پذیری‌ها و تکنیک‌های جدید هستند، فراتر نمی‌رود.
رابرت بلر، مدیر عملیات آزمایش و ارزیابی پنتاگون نیز در ارزیابی سالانه وزارت دفاع آمریکا در زمینه تهدیدهای سایبری گفت: اتوماسیون و هوش مصنوعی تغییر عمیقی را در دامنه سایبری ایجاد می‌کنند، تهدیدی که ارتش تا امروز به‌طور کامل درک نکرده که چگونه باید با آن مقابله کرد. 
به گزارش بلومبرگ،ارزیابی‌های جدید بخش امنیت سایبری پنتاگون قرار است روز سه‌شنبه در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا که با تمرکز بر راهبرد سایبری پنتاگون تشکیل می‌شود، مورد بحث قرار گیرد.   
دیوان محاسبات آمریکا ماه اکتبر (آبان) یک ارزیابی نگران کننده را صادر و اعلام کرد ارتش آمریکا تا امروز، با وجود سال‌ها هشدار تا در ایجاد امنیت سایبری برای سامانه‌های تسلیحاتی چند میلیارد دلاری خود شکست خورده است.