بیایید اختلاف‌ها را كنار بگذاریم

آرش میراسماعیلی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون جودو:

بیایید اختلاف‌ها را كنار بگذاریم


مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو از ساعت
10 روز گذشته برگزار شد و در پایان آرش میراسماعیلی موفق شد با كسب حداكثر آرا برای چهار سال به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شود. آرش میراسماعیلی پس از مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: «انتخابات بزرگی را پشت سر گذاشتیم و برای من یك روز بزرگ بود. از این‌كه مورد اعتماد مجمع قرار گرفتم، خدارا شكر می‌كنم. هركسی رای داد و نداد، برای من قابل احترام است. انتخابات تمام شد و از امروز باید برای اعتلای نام جودوی ایران تلاش كنیم.»
وی درمورد این‌كه منصوری، سرمربی تیم ملی بعد از انتخاب شما استعفا کرده است، گفت: «فروردین‌ماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و ایشان و كادر فنی‌اش باید كار خود را با قدرت ادامه دهند. طبیعتا هر كسی یك نامزد را مدنظر داشت اما از امروز یك نامزد وجود دارد كه آن هم جودوی ایران است. همه باید با سعه صدر ادامه دهند و كنار هم باشند و مطمئنا حمایت من را هم خواهند داشت.»
او ادامه داد: «از امروز فراموش می‌كنم كه چه كسی به چه كسی رای داد. دیگر نام آرش میراسماعیلی و رئیس فدراسیون جودو مطرح نیست و نام جودو مطرح است. دوستان اجازه دهند در اولین فرصت با كادر فنی جلسه بگذاریم و صحبت كنیم. بحث اختلاف نیست. هر كسی یك نامزد را مدنظر داشت. من در پیشگاه مجمع قسم یاد كردم كه قهرمانان مورد حمایت من خواهند بود. من خودم قهرمان بودم و شرایط را درك می‌كنم. از برنامه‌ها حمایت خواهیم كرد.»