بگذارید بعدا در مورد قهرمانی صحبت كنیم!

لیکنز در گفت‌وگو با جام‌جم:

بگذارید بعدا در مورد قهرمانی صحبت كنیم!

جرج لیكنز، سرمربی بلژیكی تراكتورسازی تبریز بعد از كسب پیروزی مقابل پدیده در سومین فینال نیم‌فصل دوم تیمش در خانه، به كشور خود برگشت تا به بهانه تعطیلات نوروزی، چند روزی را در كنار خانواده سپری كند.
او قبل از ترك ایران به جام‌جم گفت: «خوشحالی مضاعفی بابت كسب پیروزی مقابل پدیده دارم چون هم بازیكنانم خیلی خوب بازی كردند و هم یك گام به اهدافمان نزدیك شدیم. هدف ما كسب برد، برد-برد است و تا به حال برای گرفتن مساوی بازی نكرده‌ایم.» لیكنز با اشاره به جو فوق‌العاده‌ای كه تماشاگران تراكتورسازی در روز میزبانی از پدیده ساختند، ادامه داد: «همیشه از آنها تقدیر می‌كنم و این كوچك‌ترین كاری است كه می‌توانم انجام بدهم. بازیكنان من می‌دانند برای شاد كردن این هواداران باید تا چه حد تلاش كنند و با چه سختی‌هایی بجنگند. همه ما یك تیم خوب را تشكیل دادیم و می‌توانید نتیجه كارمان را ببینید. مشغول كسب پیروزی مقابل حریفان هستیم و فعلا ناكامی جبران ناپذیری نداشتیم. من این روند را دوست دارم و می‌خواهم آن را با قدرت بیشتری ادامه بدهم اما حالا وقت تعطیلات و استراحت است.»
لیكنز در خصوص وضعیت بدنی و روحی بازیكنانش اضافه كرد: «خوشحالم كه بگویم همه آنها قبراق و سرحال هستند. مصدومیتی برای مسعود شجاعی پیش آمد كه ما را نگران كرد ولی می‌دانم كه حالش خوب است. باقی بازیكنان به تعطیلات می‌روند و هفته دیگر تمرین را از سر می‌گیریم؛ با انرژی بیشتر و روحیه بهتر.» سرمربی بلژیكی تراكتورسازی درخصوص این‌كه آیا با چنین روندی، تیمش قهرمان لیگ ایران می‌شود یا نه، گفت: «این بحث، به كمی تمركز و اطمینان بیشتر احتیاج دارد. قطعا می‌خواهم تیمم به بهترین جایگاه ممكن برسد ولی وضعیت جدول چیزهای دیگری به من می‌گوید. به همین علت از شما می‌خواهم اجازه بدهید هفته‌های آینده در مورد قهرمانی صحبت كنیم، چون از حالا خیلی زود است كه این اتفاق رخ بدهد!»