«یك نمایش یك اندیشه» در شبكه 4

«یك نمایش یك اندیشه» در شبكه 4

شبكه چهار سیما با ویژه‌برنامه چهار قسمتی «یك نمایش یك اندیشه» جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» را پوشش می‌دهد.
به گزارش جام‌جم، همزمان با یكصدمین سالگرد تولد شهید مطهری جشنواره استانی تئاتر كوتاه اندیشه مطهر از 8 تا 11 اردیبهشت در فریمان برگزار می‌شود و شبكه چهار سیما بخش‌های مختلف این جشنواره را در قالب یك نمایش یك اندیشه پوشش می‌دهد.
به گفته میثم فرزامی تهیه‌كننده و كارگردان این برنامه: «یك نمایش یك اندیشه» ویژه جشنواره اندیشه مطهر تولید می‌شود و ما علاوه بر پوشش بخش‌های این جشنواره با مسؤولان برگزاری و كارگردانان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو می‌كنیم.
فرزامی افزود: دكتر جعفر مروارید مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره‌‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، عباس صفایی فرماندار فریمان و جواد اشكذری، احسان روحی، عباس جان‌فدا، مهدی حسن‌زاده و شمس‌آبادی از جمله مسؤولان و كارگردانان و نویسندگان تئاتری هستند كه در این ویژه‌برنامه با آنها گفت‌وگو می‌شود.
تهیه‌كننده یك نمایش یك اندیشه افزود: اختتامیه این جشنواره را نیز پوشش می‌دهیم و با مهمانان این مراسم به صورت اختصاصی گفت‌وگو خواهیم كرد.
یك نمایش یك اندیشه به همت واحد تولید و فنی شبكه چهار سیما از 9 تا 11 اردیبهشت هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبكه چهار سیما پخش می‌شود و ویژه روز اختتامیه 13‌اردیبهشت ساعت 22 و 40 دقیقه روی آنتن می‌رود. جشنواره استانی تئاتر كوتاه اندیشه مطهر از 8 تا 11 اردیبهشت در فریمان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و به همت ستاد برگزاری بزرگداشت شهید مطهری برگزار می‌شود و برگزاری جلسات نقد و بررسی، كارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی در حوزه اندیشه‌های شهید مطهری و اجرای تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره است.