پیروزی از آن ملت‌های عدالت‌طلب است

موضع رهبر انقلاب درباره جنایت اخیر رژیم آل خلیفه در بحرین

پیروزی از آن ملت‌های عدالت‌طلب است

 در پی شهادت دو نفر از جوانان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه بحرین، حساب توییتر عربی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، موضعی از حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در واكنش به این جنایت را منتشر كرد. رهبر انقلاب درباره این حادثه فرمودند: «ظلم و زور پایدار نخواهد ماند و تصمیم و اراده ملت‌های عدالت طلب سرانجام پیروز خواهد شد.»
رژیم آل خلیفه در ادامه سركوب معترضان خود، روز شنبه هفته جاری دو تن از جوانان بحرینی به نام‌های احمد الملالی ۲۴ ساله و علی العرب ۲۵ساله را پس از شكنجه اعدام كرد.
رهبر انقلاب اسلامی پیش از این نیز در موضعگیری‌های متعدد به جنایات این رژیم اشاره و آن را محكوم كرده بودند.
 تاکید رهبر انقلاب
بر تحقق وعده‌های الهی
نکته مهم و کلیدی بیان کوتاه رهبری، تاکید بر ناپایداری ظلم و زور و پیروزی نهایی ملت‌های عدالت‌طلب است. این تصریح مبتنی بر اطمینان از تحقق وعده الهی است که براساس مضامین قرآنی به پایان یافتن ظلم و ستم و غلبه مستضعفین جهان اشاره دارد. رهبر انقلاب پیش از این هم بارها بر تحقق وعده‌های الهی در صورت عمل به تکالیف، تاکید کرده‌اند.
رهبر انقلاب سال 95 در دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: پیروزی «وعده تردید ناپذیر الهی در صورت استمرار مبارزه و تحمل سختی‌ها» است؛ دشمنی با جبهه حق، طبیعت مستکبران است بنابراین نباید از ادامه دشمنی‌ها دچار تعجب شد.
رهبر انقلاب در یکی از دیدار‌ها با اشاره به تحولات جاری در عرصه بین‌المللی بر این نکته تصریح کردند: غرب و آمریکا و صهیونیزم، امروز از همیشه ضعیف‌ترند. گرفتاری‌های اقتصادی، ناکامی‌های‌پی‌درپی‌در افغانستان و عراق، اعتراض‌های عمیق مردمی در آمریکا و دیگر کشورهای غربی - که دامنه آن روزبه‌روز گسترده‌تر شده است - مبارزات و جانفشانی‌های مردم فلسطین و لبنان، قیام‌های دلیرانه مردم در یمن و بحرین و برخی دیگر از کشورهای زیر نفوذ آمریکا، همه و همه حامل بشارت‌های بزرگی برای امت اسلامی و به‌ویژه کشورهای انقلابی جدید است. مردان و زنان مؤمن در سراسر جهان اسلام و به‌ویژه در مصر و تونس و لیبی، از این فرصت برای تشکیل قدرت بین‌الملل اسلامی، بیشترین بهره را ببرند. خواص و پیشروان نهضت‌ها به خدای بزرگ توکل و به وعده نصرت او اعتماد کنند و صفحه تازه‌گشوده تاریخ امت اسلامی را با افتخارات ماندگار خود، که مایه رضای‌الهی و زمینه‌ساز نصرت اوست، مزین سازند.( 14/۰۸/1390)
رهبر انقلاب متناسب با وقایع و حوادث جاری بارها بر این نکته تاکید می کنند که یکی از ظرفیت‎های نظام اسلامی، نیروهای مؤمن هستند، که به برکت ایمان و استقامت آنان و مدد سنت‌های الهی آینده ای درخشان نصیبشان خواهد شد. یکی از با اهمیت ترین اشارات رهبری نوید نابودی رژیم اشغالگر قدس است که طی چند سال آینده تحقق خواهد یافت.
ایشان در شهریور 94 طی سخنانی با اشاره به جعلی بودن دولت صهیونیستی افزودند: برخی صهیونیست‌ها گفته اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای، 25 سال از دغدغه ایران آسوده شده ایم اما ما به آنها می گوییم شما 25 سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
رهبر انقلاب تأکید کردند: در همین مدت نیز روحیه اسلامی مبارز، حِماسی و جهادی، صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.