قتل مادر و دختر قبل از سفر تركیه

قتل مادر و دختر قبل از سفر تركیه

زن میانسال و دختر نوجوانش قبل از سفر به تركیه در خانه‌شان در غرب تهران خفه شدند. پدر خانواده، به‌عنوان مظنون بازداشت شده است.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 20 و 30 دقیقه یكشنبه بیستم مرداد امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از قتل همسر و فرزندش در طبقه دوم ساختمانی چهارطبقه در بلوار فردوس پایتخت خبر داد. ماموران كلانتری شهرزیبا با حضور در محل و یافتن اجساد در خانه موضوع این جنایت را به بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی پایتخت گزارش كردند. تیم جنایی و بازپرس كشیك قتل زمانی كه وارد محل جنایت شدند، مشاهده كردند وسایل خانه به هم ریخته بود اما به نظر می‌رسید سرقتی انجام نشده است. جسد مادر44 ساله خانواده و دختر 13 ساله‌اش روی تختخواب در اتاق خواب‌هایشان افتاده بود. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد این مادر و دختر براثر خفگی با دست به قتل رسیده‌اند و از مرگ آن دو 8 ساعت می‌گذرد . با هماهنگی قضایی، اجساد به پزشكی قانونی منتقل شد. پرونده ای در این‌باره در دادسرای جنایی تهران تشكیل و ماموران با دستور قضایی به تحقیق از پدر 50 ساله خانواده پرداختند.
وی به افسر تحقیق گفت: مقتول دخترخاله‌ام بود كه سال 78 با هم ازدواج كردیم و ثمره زندگی‌مان همین دختر نوجوان بود. همسرم خانه‌دار بود و من در شركت خودروسازی كار می‌كنم. چون تعطیلات تابستانه‌مان شروع شده بود، قرار بود بعد از پایان كار به خانه برگردم، وسایلمان را جمع كنیم و به خانه خواهرم در تبریز برویم و از آنجا به تركیه سفر كنیم. هنگام ظهر از محل كارم به خانه آمدم. همراه دختر نوجوانم وسایل سفرمان را جمع كرده و به پاركینگ برده و در صندوق عقب خودرویم گذاشتیم.
پدر خانواده ادامه داد: آماده سفر شدیم اما جلسه فوری كاری در شركت پیش آمده بود و مجبور شدم به محل كار برگردم. بعد از پایان كارم چندبار با خانه‌مان و شماره تلفن همسرم تماس گرفتم كه پاسخگو نبود. با برادرم تلفنی حرف زدم و خواستم برای پیگیری موضوع به خانه‌مان برود كه او با رفتن به آنجا متوجه شد در آپارتمان نیمه‌باز است و كلید نیز پشت در است.  او با جسد خانواده‌ام روبه‌رو شده و به من خبر داد، من هم خودم را به خانه رساندم و با پلیس تماس گرفتم. نمی‌دانم چه كسی همسر و دخترم را كشته است. من با زنم اختلاف آنچنانی نداشتیم.
سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس كلانتری شهرزیبا در این باره گفت: اعضای این خانواده از هشت سال قبل به این ساختمان آمده بودند و به گفته اهالی با هم درگیری نداشتند. در بررسی خانه، آثار به هم ریختگی دیده می‌شد، اما وسیله‌ای سرقت نشده بود. شواهد نشان می‌داد این به هم ریختگی ساختگی است. با دستور قضایی، پدر خانواده به‌عنوان مظنون دستگیر شد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.