باید یقه بعضی بازیکنان را گرفت

حمله پاشازاده به مدیران استقلال و فدراسیون

باید یقه بعضی بازیکنان را گرفت

مهدی پاشازاده، بازیكن پیشین تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاخت. او گفت: اگر در استقلال مسؤولیت داشتم، یقه
برخی از بازیكنان را می‌گرفتم، چرا كه اینجا مهد كودك نیست كه شرط بگذارند. استقلال یك تیم دسته اولی و تازه لیگ برتری شده را برده است و این برد، این همه ذوق ندارد. از لحاظ منطقی فكر نكنم بتوان به استقلال امیدوار بود، چون مشكلات این تیم تنها برای یكی دو بازی نیست. مشكلات استقلال برای قبل از آغاز فصل است و كسی به فكر حل آن نیست. استراماچونی تنهاست و نمی‌داند با این تیم چه كار كند. قرار بود باشگاه استقلال یك نفر را كه لیاقت دارد، كنار استراماچونی بگذارد؛ اما این اتفاق نیفتاد. سال گذشته آن همه پول هزینه كردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. در اواخر فصل آبروریزی و به شفر بی‌احترامی كردند و او را كنار گذاشتند. خیلی از بازیكنان نمی‌دانند استقلال چیست و اینجا كجاست. نمی‌گویم این بازیكنان در حد استقلال نیستند، اما امیدوار بودم یك نفر كنار تیم بود و یقه‌شان را می‌گرفت و به آنها می‌فهماند چه پیراهنی تن‌شان است. كاری به زرینچه ندارم؛ اما اگر من در استقلال بودم، یقه بازیكنان جوان و باتجربه را می‌گرفتم و اگر اخراجم می‌كردند، خیالم نبود. استقلال مهدكودك نیست كه كسی برایش شرط بگذارد.
پاشازاده در ادامه درباره كنار رفتن فرهاد مجیدی از
تیم امید و انتخاب حمید استیلی گفت: كسی باید نظر بدهد كه مجیدی را انتخاب كرد؛ چرا مجیدی انتخاب شد و حالا چرا رفت؟ بر چه مبنا و منطقی او را انتخاب كردند؟ اگر استیلی یا كمیته فنی مجیدی را انتخاب كرده، باید به او اختیار تام می‌دادند. اگر مجیدی انتخاب شده و بعدا بنا به دلایلی پشیمان شدید كه او صلاحیت نداشته و در اندازه تیم امید نبوده، چرا از ابتدا انتخابش كردید؟ مشخص بود كه مجیدی نمی‌تواند برای تیم امید مفید باشد، چون او در مربیگری امتحان پس نداده است. من قبلا هم گفتم فدراسیون دنبال اسم است، نه روزمه و عقبه. تیم امید به المپیك صعود نمی‌كند، مگر این‌كه معجزه‌ای رخ دهد. این نسل فوتبالی هم نابود شد. پس از این‌كه تیم امید نتوانست به المپیك برود، كمیته‌ای تشكیل می‌دهند و آقایان چای و شیرینی می‌خورند و می‌گویند تا یك‌سال دیگر درباره تیم امید تصمیم‌گیری می‌كنیم. انتخاب‌های ما از روی برنامه نیست. مُد شده كه در فضای مجازی هر كسی بیشتر  دنبال‌کننده داشته باشد، به عنوان سرمربی انتخاب شود!