هدیه قاتل به دوست دخترش، راز قتل را فاش كرد

هدیه قاتل به دوست دخترش، راز قتل را فاش كرد

متهم سابقه‌دار كه بعد از قتل پسر 17 ساله گوشی او را دزدیده بود، در تحقیقات قضایی مدعی شد تا قبل از دستگیری فكر می‌كرده طعمه‌اش را از ناحیه دست زخمی كرده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، وحید 28 ساله ـ‌ كه معتاد به شیشه و دزدی سابقه‌دار است ـ متهم است شامگاه 13 آبان امسال پسر 17 ساله‌ای به نام ابوالفضل یوسفی را در 20 متری ماهان شهرك شریعتی خانی‌آباد با ضربه چاقویی كه  به قلبش زده بود به قتل رسانده و گوشی تلفن‌همراه سامسونگ او را دزدیده و با همدست فراری‌اش گریخته است. آنها با دستور مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی  تهران، تحت تعقیب  بودند تا این‌كه معلوم شد سیمكارت سرقتی مقتول در اختیار دختر جوانی كه ساكن اسلامشهر است قرار دارد. با احضار دختر جوان مشخص شد پسر مورد علاقه‌اش به نام وحید این گوشی را به او داده است.
در ادامه وحید و همدستش محمدرضا همان شب در اسلامشهر بازداشت شدند. وحید مدعی شد كه  هدفش فقط سرقت گوشی بوده و نمی‌خواسته آن نوجوان را با چاقو به قتل برساند.
فكر نمی‌كردم بمیرد!
وحید 28 ساله حالا به خاطر جنایتی كه انجام داده می‌داند به آخر خط رسیده و مجازاتش چیزی جز قصاص نیست.
 معتادی؟
از 14 سالگی مصرف مواد را شروع كردم. الان هم شیشه می‌كشم و برای تهیه پول خرید شیشه سرقت کردم، البته پیش‌از این خانواده‌ام هزینه موادم را می‌دادند.
 سابقه داری؟
بله. به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو، زورگیری و نگهداری 16 گرم شیشه هفت سال زندان بودم و اوایل سال 97 آزاد شدم.
  از شب جنایت بگو.
آن شب پسر 17 ساله را اتفاقی تعقیب كردم، با چاقویی كه سال گذشته در  زنجان 25 هزارتومان خریده بودم او را از ناحیه دست زخمی كردم كه گوشی را بدزدم.
 بعد چه شد؟
 فرار كردیم و آن شب گوشی را به رهگذری 350 هزار تومان فروختیم و میان هم تقسیم كرده و سیمكارت را  به دختر مورد علاقه‌ام هدیه دادم.
 حرف آخر؟
پشیمانم و نمی‌خواستم او بمیرد و فقط قصد سرقت گوشی را داشتم. تا قبل از این‌كه دستگیر شوم فكر می‌كردم او را زخمی كردم. این اولین سرقتم بعد از آزادی بود كه به خاطرش مرتكب قتل شدم.