محاكمه راننده‌ای كه به خاطر مسافر، همكارش را كشت

محاكمه راننده‌ای كه به خاطر مسافر، همكارش را كشت


مرد مسافربر كه به خاطر سوار كردن مسافر با همكارش درگیر شده و او را كشته بود، در دادگاه كیفری تهران پای میز محاكمه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اول خرداد 97 گزارش یك درگیری منجر به قتل در چهارراه یافت‌آباد روی میز ماموران پلیس قرار گرفت. درگیری بین دو راننده خطی كه در خط یافت‌آباد به سه راه آذری فعالیت می‌كردند رخ داده بود و یكی از آنها قبل از رسیدن به بیمارستان توسط امدادگران اورژانس با اصابت ضربه پیچ گوشتی به سرش جان خود را از دست داده بود.
تحقیقات پلیسی حاكی بود ضارب فردی به نام حامد است كه روز حادثه با مقتول درگیر شده و او را از پای در آورده بود. متهم بعد از درگیری به قتل اعتراف كرد و گفت: با دوستم سهراب در یك خط كار می‌كردیم و چند سالی بود با هم دوست بودیم. روز حادثه سهراب به من گفت نوبت او بوده و مسافری كه سوار خودروی من شده باید به خودروی او برود. من هم عصبانی شدم و حرفش را قبول نكردم. یكدفعه كار ما به فحاشی كشید و من با پیچ‌گوشتی‌ای كه در دستم بود ضربه‌ای به سر سهراب زدم. فكر نمی‌كردم همان ضربه باعث مرگ او شود.
با اعتراف متهم و شكایت اولیای دم و درخواست قصاص از سوی آنها، پرونده برای رسیدگی راهی دادگاه كیفری یك استان تهران شد.روز گذشته متهم در شعبه دهم دادگاه در دفاع از خود گفت: قتل عمد را قبول ندارم. آن روز زمانی كه با سهراب درگیر شدیم، او آینه خودروی من را شكست و من داخل خودرو رفتم و از داشبورد یك پیچ‌گوشتی برداشتم كه با آن آینه را باز كنم.همان موقع سهراب دوباره به سمت من حمله كرد و من را از خودرو بیرون كشید.عده‌ای هم برای جدا كردن ما از هم در اطرافمان تجمع كرده بودند. سهراب سعی داشت پیچ‌گوشتی را از من بگیرد ولی یكدفعه با فشاری كه اطرافیان به من آوردند به سمت او هل داده شدم و پیچ‌گوشتی در سرش فرو رفت.  پس از دفاع متهم و وكیل مدافع او، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.