كوری چشم در دعوای مقابل قهوه‌خانه

كوری چشم در دعوای مقابل قهوه‌خانه


مرد جوان و دوستش كه متهم به درگیری منجر به كوری چشم یك جوان هستند، روز گذشته در دادگاه كیفری گناه را گردن هم انداختند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به پرونده درگیری منجر به كوری چشم یك جوان، مقابل قهوه‌خانه‌ای در خیابان خاك سفید از اسفند 91 در دستور كار پلیس قرار گرفت. در این درگیری جوانی به نام صادق از ناحیه چشم راست آسیب دیده بود و با توجه به تلاش كادر پزشكی در بیمارستان
 به دلیل شدت آسیب وارد شده چشم راست صادق تخلیه شد. او در شكایت خود به ماموران گفت: «از مدتی قبل با دو نفر از دوستانم به نام‌های جمال و علی دعوا داشتم. آنها یكی از دوستانم را مسخره می‌كردند و روز حادثه وقتی دوباره آنها را جلوی قهوه‌خانه دیدم، باز هم شروع به مسخره كردن دوستم كردند و با هم درگیر شدیم. بعد دیدم كه علی با چاقو به چشمم كوبید.» متهم پس از دستگیری ادعا كرد كه جمال ضربه را به چشم صادق زده بود. پرونده با صدور كیفرخواست برای هر دو متهم برای رسیدگی به دادگاه كیفری یك ارجاع شد. در جلسه دادگاه متهمان اتهام را گردن یكدیگر انداختند و دادگاه با تشخیص لوث، حكم قسامه را صادر كرد. اما حكم صادر شده از سوی دیوانعالی كشور نقض شد و پرونده روز گذشته باردیگر برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه كیفری ارجاع شد.
صادق در ابتدای جلسه رسیدگی در طرح دوباره شكایت خود در دادگاه گفت: « آن روز من با جمال هم درگیر بودم، اما قسم می‌خورم كه ضربه را علی به چشمم زد.»
سپس علی در دفاع از خود گفت: «من و جمال هر دو با هم به سمت صادق حمله كردیم اما قسم می‌خورم كه چاقو در دست جمال بود.»
قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم، ختم جلسه دادرسی را اعلام كردند. رای دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.