دام سیاه شیاطین گرگان برای زنان و دختران مسافر

دام سیاه شیاطین گرگان برای زنان و دختران مسافر

اعضای یك باند شیطان‌صفت كه در پوشش مسافر زنان و دختران را سوار خودرو كرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند دستگیر شدند. متهمان برای این‌كه اعضای باند از آنها شكایت نكنند، از صحنه آزار و اذیتشان فیلمبرداری می‌كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و به دنبال شكایت زن جوانی در دادگستری استان گلستان در دستور تیم قضایی ــ پلیسی این استان قرار گرفت. زن جوان در شكایت خود به قاضی گفت: در یكی از محله‌های شهر گرگان سوار یك خودروی پراید شدم كه غیر از راننده یك مسافر هم روی صندلی جلو نشسته بود. پس از طی مسافتی راننده‌ای كه روی صندلی جلو نشسته بود با چاقو تهدیدم كرد و گفت اگر سر و صدا كنم، مرا به قتل می‌رساند. شیشه‌های ماشین دودی بود و كسی متوجه ماجرا نشد. آنها مرا به یكی از شهرهای اطراف برده و در آنجا با كمك همدستانشان مورد آزار و اذیت قرار داده و در خیابانی رها كردند.
شاكی ادامه داد: متهمان از صحنه آزار و اذیتم فیلمبرداری كرده و تهدید كردند اگر شكایت كنم، فیلم را پخش می‌كنند. ابتدا از ترس قصد شكایت نداشتم، اما برای این‌كه آنها به سزای عمل خود برسند، به دادگاه آمدم تا از آنها شكایت كنم.
پس از این شكایت پرونده در اختیار ماموران قرار گرفت تا اعضای این باند شیطان صفت دستگیر شوند. همزمان با شروع تحقیقات دو زن و دختر جوان دیگری با مراجعه به دادگستری شكایت مشابهی مطرح كردند. بررسی این شكایت‌ها نشان داد، قربانیان در دام یك باند گرفتار شده‌اند و آنها به یك شیوه زنان و دختران را ربوده و پس از كشاندن به مخفیگاهشان مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
متهمان در تمام جرایم خود از پرایدی شیشه دودی استفاده كرده و طعمه‌ها را در محل‌های شلوغ و پرتردد گرگان سوار كرده بودند.
با توجه به حساسیت ماجرا، تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری اعضای این باند آغاز شد و پس از چهار ماه جست‌وجو، هشت عضو این باند شناسایی و هفت نفرشان دستگیر شدند.
هادی هاشمیان، رئیس كل دادگستری گلستان در این باره به جام‌جم گفت: اعضای این باند برای این‌كه زنان از آنها شكایت نكنند، از صحنه آزار و اذیت آنها فیلمبرداری می‌كردند كه تاكنون سه زن از متهمان شكایت كرده‌اند و تحقیقات برای شناسایی شكات احتمالی دیگر و عضو فراری باند ادامه دارد.
وی افزود: افراد آسیب‌دیده از این باند برای طرح شكایت به شعبه دو كیفری یك استان به نشانی گرگان، بلوار شهید كلانتری، خیابان دانشجو، دادگستری كل استان مراجعه كنند و مطمئن باشند هویت آنها مخفی می‌ماند.
هاشمیان با بیان این كه رسیدگی به پرونده اعضای این باند شیطانی را دو قاضی پیشكسوت و توانمند استان به‌عهده دارند، گفت: در كوتاهترین زمان اعضای این باند به سزای اعمال شنیع خود می‌رسند.